1 Plaça de personal investigador predoctoral en formació per a col·laborar en el projecte d'investigació "Contractació de personal investigador doctor d'excel·lència per a desenvolupar un projecte de R+D+I en la Comunitad Valenciana / CIDEGENTE (CIDEXG/2022/16) per al Grup d'investigació: DyMSaS - Materials Dinàmics i Sistemes d'autoacoblament", codi 22390
- Referència
- E25-125
- Tipus d'activitat
- PLACES PER A PERSONAL DE SUPORT A PROJECTES D´INVESTIGACIÓ
- Termini de sol·licitud
- Des del 7 de juliol 2025 fins al 18 de juliol 2025
- Marc
- Universitat Jaume I
- Publicació
- DOGV 04/07/2025
- Lloc
- Universitat Jaume I
- Localitat
- Castelló
- Requisits
- Estar en possessió de les titulacions universitàries oficials de grau i màster: grau en Química o en Biotecnologia o en Bioquímica o similars i màster en Química Orgànica o Materials Avançats o Biotecnologia o Bioquímica o equivalent. Consultar més requisits en la convocatòria.
- Matèria
- QUÍMICAQUÍMICA
- Informació inscripció
-
UNIVERSITAT JAUME I DE CASTELLÓ
SERVEI DE RECURSOS HUMANS
- Adreça
- Campus de Riu Sec
- Localitat
- Castellón de la Plana
- CP
- 12071
- Telèfon
- 964 728 970
- Fax
- 964 728 966
- Observacions
- El treball se centrarà en el descobriment de nous cicles de reacció per a controlar el muntatge i el desmuntatge fora de l'equilibri d'una sèrie d'estructures supra- hidrogels i materials i la seua aplicació en catàlisi i cultiu cel·lular 3D. El treball requerirà coneixements bàsics de química orgànica, síntesi i polimerització supramolecular.
- De la UA?
- No