...

Pràctiques becades en el Vicerectorat de Transformació Digital de la Universitat d'Alacant (atenció a usuaris i usuàries a les sales d'informàtica de lliure accés), PRA-01 / 2025-2026

Referència
B25-147
Durada
entre setembre / octubre de 2025 i juliol de 2026
Tipus d'activitat
BEQUES DE COL·LABORACIÓ EN CENTRES, SERVEIS O ACTIVITATS DE LA UA
Termini de sol·licitud
Des del 9 de juny 2025 fins al 13 de juny 2025
Marc
Vicerectorat d'Estudiants i Ocupació - Centre d'Ocupació
Publicació
BOUA 06/06/2025
Lloc
Sales d'Informàtica de lliure accés del campus Sant Vicent del Raspeig
Dotació
570 €/mes
Requisits
Estar matriculats/des en la Universitat d'Alacant durant el curs acadèmic 2025-26 en la titulació oficial de: Doble Grau en Enginyeria Informàtica i ADE, Grau en Enginyeria Multimèdia, Grau en Enginyeria Informàtica, Grau en Enginyeria en So i Imatge en Telecomunicació, Màster Universitari en Enginyeria Informàtica, Màster Universitari en Desenvolupament d'Aplicacions i Serveis Web, Màster Universitari en Desenvolupament de Programari per a Dispositius Mòbils, Màster Universitari en Ciberseguretat, Màster Universitari en Ciència de Dades, Màster Universitari en Enginyeria de Telecomunicació, Grau en Enginyeria Robòtica, Grau en Enginyeria Biomèdica i Màster Universitari en Automàtica i Robòtica. Per als graus, tenir superats almenys 120 crèdits. Consultar més requisits en la convocatòria.
Matèria
INFORMÀTICAINFORMÀTICA
Informació inscripció
UNIVERSITAT D'ALACANT
CENTRE D'OCUPACIÓ
Adreça
Carretera San Vicente del Raspeig s/n
Localitat
San Vicente del Raspeig (Alicante)
CP
03690
Àrees
TECNOLOGIES
Observacions
- Configuració i resolució de problemes wireless en els diferents dispositius i sistemes operatius que actualment hi ha disponibles en el mercat i, aprendran a aplicar aquests coneixements en contacte directe amb les i els usuaris. Ha de subratllar-se que aquest entorn de treball és molt dinàmic i exigeix una constant atenció a les novetats. - Aprenentatge en l'àrea de treball d'Informàtica. - Rebran formació específica sobre atenció a persones usuàries, amb especial interès quant a les dificultats de comunicació entre personal tècnic i usuàries i usuaris. - Suport a l'atenció de les aules informàtiques, facilitant les demandes dels usuaris i les usuàries, col·laborant en la supervisió de l'ús públic dels equipaments, especialment quant a Internet i bases de dades. - Col·laboració en la supervisió i control d'equips informàtics de lliure accés, així com l'atenció d'usuaris/àrias. - Difusió i assessorament en els recursos tecnològics que ofereix la Universitat d'Alacant.
De la UA?