Procés selectiu, per a la contractació indefinida de personal d'investigació de la categoria de personal especialista per a col·laborar amb la línia d'investigació "Tècniques de visió artificial i aprenentatge màquina per a l'anàlisi de l'evolució temporal de formes", I-PAS-33/25
- Referència
- E25-97
- Tipus d'activitat
- PLACES PER A PERSONAL DE SUPORT A PROJECTES D´INVESTIGACIÓ
- Termini de sol·licitud
- Des del 21 de maig 2025 fins al 3 de juny 2025
- Marc
- Institut Universitari d'Investigació Informàtica
- Publicació
- DOGV 20/05/2025
- Lloc
- Universitat d'Alacant
- Codi de localització
- 0204PB157

- Dotació
- 700 €/mes
- Requisits
- Estar en possessió del títol de batxiller, tècnica o tècnic o equivalent o tenir superada la prova d'accés a la universitat per a majors de 25 anys. Consultar més requisits en la convocatòria.
- Matèria
- INFORMÀTICAINFORMÀTICA
- Informació inscripció
-
UNIVERSITAT D'ALACANT
SELECCIÓ DE PERSONAL D'INVESTIGACIÓ
- Adreça
- Ctra. San Vicente del Raspeig, s/n
- Localitat
- San Vicente del Raspeig (Alicante)
- CP
- 03690
- Telèfon
- 96 590 3939
- Observacions
- - Suport en la preparació i organització de bases de dades multimodals (vídeo, àudio i text) per a la seua anàlisi mitjançant eines d'intel·ligència artificial.
- Assistència en la recopilació, etiquetatge i validació de dades necessàries per a avaluar l'estat cognitiu de persones majors.
- Participació en el preprocessament de dades (neteja, segmentació i normalització) per a la seua posterior anàlisi.
- Col·laboració en proves i ajustos de sistemes automàtics de detecció de signes de deterioració cognitiva, seguint directrius de l'equip investigador.
- Tasques bàsiques de maneig de programari específic d'anàlisi d'anotat de vídeo/àudio i d'anàlisi de dades.
- Generació d'informes preliminars de resultats, gràfics o altres documents tècnics sota supervisió.
- Col·laboració en la documentació del treball tècnic realitzat, per a assegurar la seua traçabilitat i replicabilitat.
- De la UA?
- Sí