Procés selectiu de preselecció per a la contractació indefinida de personal d'investigació de la categoria de personal tecnòleg superior per a col·laborar amb la línia d'investigació "Investigació i aplicacions de tecnologies del llenguatge humà", I-PAS-18/25
- Referència
- E25-53
- Tipus d'activitat
- PLACES PER A PERSONAL DE SUPORT A PROJECTES D´INVESTIGACIÓ
- Termini de sol·licitud
- Des del 6 març 2025 fins al 19 març 2025
- Marc
- Centre d'Intel·ligència Digital (CENID)
- Publicació
- BOUA 05/03/2025
- Dotació
- 2.500 €/mes
- Requisits
- Estar en possessió o en condicions d'obtenir el títol de llicenciatura, enginyeria, arquitectura, grau o equivalent. Consultar més requisits en la convocatòria.
- Matèria
- INTEL·LIGÈNCIA ARTIFICIALINTEL·LIGÈNCIA ARTIFICIAL
- Informació inscripció
-
UNIVERSITAT D'ALACANT
SELECCIÓ DE PERSONAL D'INVESTIGACIÓ
- Adreça
- Ctra. San Vicente del Raspeig, s/n
- Localitat
- San Vicente del Raspeig (Alicante)
- CP
- 03690
- Telèfon
- 96 590 3939
- Observacions
- - Desenvolupament d'un repositori de corpus d'elevada qualitat en espanyol i llengües cooficials.
- Activitats addicionals per al desenvolupament de models fundacionals de llenguatge en espanyol i llengües cooficials.
- Desenvolupament i posada a disposició pública d'un marc d'avaluació de models.
- Creació d'una plataforma d'entrenament de models d'Intel·ligència Artificial i Tecnologies de Llenguatge (IA/TL) en entorn segur pre-comercial.
- Xarxa territorial d'equips de col·laboració tècnica en plataforma d'entrenament de models d'Intel·ligència Artificial i Tecnologies de Llenguatge (IA/TL) i accés a l'entorn segur precomercial.
- De la UA?
- Sí