...

Procés selectiu per a la contractació indefinida de personal d'investigació de la categoria de personal investigador júnior per a col·laborar amb la línia d'investigació "Holografia en color per a realitat augmentada", I-PI 10-25

Referència
E25-49
Tipus d'activitat
PLACES PER A PERSONAL DE SUPORT A PROJECTES D´INVESTIGACIÓ
Termini de sol·licitud
Des del 25 de febrer 2025 fins al 10 març 2025
Marc
Institut Universitari de Física Aplicada a les Ciències i les Tecnologies
Publicació
BOUA 24/02/2025
Lloc
Universitat d'Alacant
Codi de localització
0204P1089
Dotació
2.147,17 €/mes
Requisits
Estar en possessió o en condicions d'obtenir la titulació de doctora o doctor. Consultar més requisits en la convocatòria.
Matèria
FÍSICAFÍSICA
Webs associades
Informació inscripció
UNIVERSITAT D'ALACANT
SELECCIÓ DE PERSONAL D'INVESTIGACIÓ
Adreça
Ctra. San Vicente del Raspeig, s/n
Localitat
San Vicente del Raspeig (Alicante)
CP
03690
Telèfon
96 590 3939
Àrees
CIÈNCIES NATURALS
Observacions
- Posada a punt d'un muntatge hologràfic per a la producció d'hologrames en color en reflexió (espills hologràfics) sobre fotopolímero. - Dissenyar i simular tant el procés de registre com el de reconstrucció per a l'espill hologràfic, tenint en compte la compensació de les aberracions que puguen introduir els substrats amb curvatura de les lents. - Caracterització de les propietats del material hologràfic de registre (fotopolímero), incloent-hi sensibilitat, eficiència en difracció, encongiment i scattering, i avaluació de les possibles millores necessàries en la seua composició i preparació. - Elaboració dels programes de disseny dels espills hologràfics, dels programes per a l'avaluació numèrica de la reconstrucció, i també participació en els programes de control de la instrumentació de laboratori per a l'automatització d'experiments. - Avaluació de tot el procés de fabricació d'espills hologràfics i optimització del mateix de cara a la producció a major escala. - Col·laborar en els processos de contacte i retroalimentació amb les altres organitzacions intervinents en el consorci i suport en les tasques de documentació i generació d'informes. - Qualsevol altra tasca afí al lloc que puga sorgir de l'execució del projecte.
De la UA?
Universitat d'Alacant