IV convocatòria de “Cerca la teua causa i dona-li Efecte MIL”. Fundació Atresmedia
- Referència
- PC24-594
- Tipus d'activitat
- PREMIS I CONCURSOS
- Termini sol·licitut
- Des del 2 de desembre 2024 fins al 28 de febrer 2025
- Marc
- La Fundació Atresmedia
- Localitat
- Madrid
- Requisits
- Aquest projecte està dirigit a joves d'entre 16 i 25 anys que tinguen inquietuds per la comunicació a través de les xarxes socials, que vulguen millorar les seues habilitats creatives i que desitgen crear i difondre vídeos en xarxes socials associades a un tema relacionat amb els seus riscos i oportunitats, per a contribuir a conscienciar a altres joves del seu entorn i a la societat en general.
- Matèria
- VÍDEOVÍDEO
- Informació inscripció
-
veure bases convocatòria
La Fundació Atresmedia
- Àrees
-
HUMANITATS
TECNOLOGIES
- Observacions
- La Fundació Atresmedia és la fundació corporativa del Grup Atresmedia, i té com a fi social contribuir a enriquir la relació de #xiquet i joves amb els mitjans de comunicació mitjançant l'impuls d'accions orientades a fomentar el pensament crític, la creativitat i els valors, amb l'objectiu de facilitar el seu desenvolupament personal i cívic en el marc de la societat de la informació.
En compliment del seu objecte social, la Fundació Atresmedia, comptant amb la col·laboració de Fundació Telefònica, llança la quarta convocatòria de “Cerca la teua causa i dona-li Efecte MIL” amb l'objectiu d'impulsar l'ús positiu de les xarxes socials entre els joves. Utilitzant la seua creativitat i les seues habilitats de comunicació, els demanem que elaboren un vídeo que ajude a sensibilitzar en xarxes socials sobre les oportunitats i els riscos del seu ús.
- En la UA?
- No
- Compartir en Twitter
- Compartir en Facebook
- Compartir en Google+