...

Intel·ligència artificial responsable aplicada a la publicitat (nivell I)

Referència
CR-42825
Dates
4, 11 i 18 d'octubre i 15 de novembre de 2024
Tipus d`activitat
CURSOS
Termini de sol·licitud
Des del 26 de setembre 2024 fins al 1 d`octubre 2024
Marc
Càtedra d'Anàlisi i Prospectiva Audiovisual de la Universitat d'Alacant
Horari
4 i 11 d'octubre: de 15.00 a 21.00 h., 18 d'octubre i 15 de novembre: de 16.00 a 20.00 h.
Lloc
Sala de Graus d'Econòmiques i Sala d'Actes d'Educació
Localitat
Sant Vicent del Raspeig (Alacant)
Cost
General: 160 €. Alumnat UA: 50 €
Amb la intervenció de
Eloy Licerán - Cacahuete Comunicació. Eva de la Mar Pérez i Javier Guillermo Ruiz Sierra - 1MillionBot. María Teresa Ballestar - Universitat Rey Juan Carlos / Head of Anaytical Consultants en Google. Andrés Antonio Pedreño Lloret - Torre Juana OST.
Matèria
MÀRQUETINGMÀRQUETING
Webs associades
Informació inscripció
Centre de Formació Permanent UA
Centre de Formació Permanent
Adreça
Edificio Germán Bernácer, planta baja, Campus de San Vicente del Raspeig
Localitat
San Vicente del Raspeig
CP
03690
Telèfon
965 90 94 22
Àrees
SOCIALS I JURÍDIQUES
Observacions
Dirigit a alumnat de Comunicació, Publicitat i RRPP, de Periodisme, Màrqueting. Professionals i professorat de Publicitat, Periodisme i Màrqueting. Tarifa General: 160 €. Tarifa subvencionada al 70% per a aquelles persones que, a l'inici del curs, tinguen entre 25 i 64 anys complits. Tarifa subvencionada al 100% per a aquelles persones que, a l'inici del curs, tinguen entre 25 i 64 anys complits, i a més pertanguen a un dels col·lectius que es troben llistats en la següent pàgina web: Exempció de taxes en microcredencials universitàries. Tarifa Alumnat UA: 50€. Tarifa Persones menors de 25 anys i majors de 64 anys: 50€.
En la UA?
Crèdit de lliure configuració?
No
Nombre de crèdits
2 ECTS
  • Compartir en Twitter
  • Compartir en Facebook
  • Compartir en Google+