...

1 Plaça de personal investigador en formació per a col·laborar amb el projecte "Desenvolupament de Fertilitzants multifuncionals a partir de descartes hortofructícoles (FERTIFUN)", I-PI 48-24

Referència
E24-350
Tipus d'activitat
PLACES PER A PERSONAL DE SUPORT A PROJECTES D´INVESTIGACIÓ
Termini de sol·licitud
Des del 5 de juliol 2024 fins al 18 de juliol 2024
Marc
Institut Universitari de Materials
Publicació
DOGV 04/07/2024
Lloc
Universitat d'Alacant
Codi de localització
0204P2076
Dotació
1.321,43 €/mes
Requisits
Estar en possessió o en condicions d'obtenir la titulació de Llicenciatura en Química o Enginyeria Química o altres titulacions oficials els plans d'estudis de les quals poden considerar-se equivalents o Graus corresponents més un Màster universitari oficial en Química, Enginyeria Química, Electroquímica, Ciències de Materials o un altre màster oficial el pla d'estudis del qual puga considerar-se equivalent. Reunir els requisits acadèmics necessaris per a l'admissió en el programa de doctorat de Ciència de Materials de la Universitat d'Alacant. Consultar més requisits en la convocatòria.
Matèria
QUÍMICAQUÍMICA
Webs associades
Informació inscripció
UNIVERSITAT D'ALACANT
SELECCIÓ DE PERSONAL D'INVESTIGACIÓ
Adreça
Ctra. San Vicente del Raspeig, s/n
Localitat
San Vicente del Raspeig (Alicante)
CP
03690
Telèfon
96 590 3939
Àrees
CIÈNCIES NATURALS
Observacions
- Desenvolupament de fertilitzants a partir de descartes del sector hortofructícola mitjançant processos dissenyats d'hidrohumidificació tèrmica. - Modificació dels materials sintetitzats mitjançant la incorporació d'additius específics. - Caracterització dels materials preparats mitjançant diferents tècniques per a quantificar el contingut en nutrients, àcids húmics i fúlvics, composició química, capacitat de retenció d'humitat.
De la UA?
Universitat d'Alacant