...

Pràctiques becades en el Servei de Llengües de la Universitat d'Alacant (àrea de dinamització lingüística: voluntariat lingüístic i xarxes socials), PRA-12 / 2023-2024

Referència
B23-451
Durada
6 mesos
Tipus d'activitat
BEQUES DE COL·LABORACIÓ EN CENTRES, SERVEIS O ACTIVITATS DE LA UA
Termini de sol·licitud
Des del 20 de novembre 2023 fins al 24 de novembre 2023
Marc
Vicerectorat d'Estudiants i Ocupabilitat - Centre d'Ocupació
Publicació
BOUA 17/11/2023
Lloc
Universitat d'Alacant
Codi de localització
0036P1002
Dotació
600 €/mes
Requisits
Estar matriculats/es en la Universitat d'Alacant durant el curs acadèmic 2023-24 en la titulació oficial de qualsevol titulació oficial de grau, màster oficial universitari o doctorat següents: Espanyol: Llengua i Literatures, Estudis Àrabs i Islàmics, Estudis Francesos, Estudis Anglesos, Filologia Catalana, Història, Humanitats, Traducció i Interpretació, Mestre en Educació Primària o Infantil, Màrqueting, Publicitat i Relacions Públiques, Sociologia, Turisme, qualsevol màster oficial de les branques d'Arts i Humanitats i Ciències Socials i Jurídiques. Consultar més requisits en la convocatòria.
Matèria
VALENCIÀVALENCIÀ
Webs associades
Informació inscripció
UNIVERSITAT D'ALACANT
CENTRE D'OCUPACIÓ
Adreça
Carretera San Vicente del Raspeig s/n
Localitat
San Vicente del Raspeig (Alicante)
CP
03690
Àrees
HUMANITATS
Observacions
- Dinamització i promoció del valencià i del multilingüisme fent costat a tasques diverses en l'organització d'activitats que el Servei de Llengües duu a terme al llarg del curs. - Suport i coordinació a les activitats del Voluntariat Lingüístic. - Suport en la difusió de les activitats en les xarxes socials i creació de continguts audiovisuals. - Coordinació de les activitats al voltant del projecte Trobades en valencià i el projecte de xarrades en instituts del Voluntariat Lingüístic: gestió del voluntariat que assistirà, assistència (si fóra necessari), gestió de materials i activitats específics, comunicació amb centres i entitats organitzadores, documentació que acompanya i redacció de la documentació que acompanya les activitats. - Gestió de les xarxes socials del Servei de Llengües de la UA amb creació de material gràfic i coordinació de grups de WhatsApp de treball del Voluntariat Lingüístic. - Organització d'activitats de promoció del valencià i del plurilingüisme.
De la UA?