Ajudes econòmiques per a estudiants de la Facultat de Ciències: Excel·lència acadèmica i realització d'estades de mobilitat per a cursar estudis, pràctiques externes curriculars o TFG/TFM en empresa/institució en àmbit nacional i internacional
- Referència
- B22-50
- Durada
- Curs 2021-2022
- Tipus d'activitat
- BEQUES I AJUDES A L´ESTUDI, L´ALLOTJAMENT, EL TRANSPORT, ETC.
- Termini de sol·licitud
- Des del 24 de febrer 2022 fins al 31 març 2022
- Marc
- Facultat de Ciències
- Publicació
- BOUA 26/01/2022
- Lloc
- Facultat de Ciències
- Dotació
- Segons destinació
- Requisits
- Segons modalitat.
- Matèria
- GENERALGENERAL
- Informació inscripció
-
UNIVERSITAT D'ALACANT
FACULTAT DE CIÈNCIES
- Adreça
- Campus de S. Vicente del Raspeig. Apdo. 99
- Localitat
- Alicante
- CP
- 03080
- Telèfon
- 96 590 3557
- Observacions
- Modalitat A: Ajudes destinades a finançar la realització de pràctiques externes curriculars en una empresa o institució.
Modalitat B: Ajudes per a la realització d'estades de mobilitat (nacional o internacional) per a cursar estudis a l'empara dels programes oficials de mobilitat SICUE, Erasmus o Mobilitat Global, o bé estades de mobilitat en el marc de plans d'estudi de Màsters interuniversitaris de la Facultat.
Modalitat C: ajudes destinades a finançar la realització de treball experimental vinculat a TFG/TFM en una empresa o institució.
Modalitat D: Beques per a cobrir les despeses de matrícula a aquells estudiants de primera matrícula en primer curs de qualsevol Grau de la Facultat de Ciències, que hagen sigut guardonats amb el primer premi en una Olimpíada Nacional (Geologia, Biologia, Matemàtiques, Física) i s'hagen matriculat en el mateix grau de la Facultat de Ciències.
Modalitat E: beques per al finançament de taxes del Màster, TFMs experimentals i activitats formatives dels Màsters de la Facultat de Ciències.
Modalitat F: Ajudes per a impulsar la mobilitat de els i les estudiants del Programa de Doctorat en Ciències Experimentals i Biosanitàries durant el desenvolupament de la seua tesi doctoral.
- De la UA?
- Sí