Taller per a la presa de decisions empresarials i el màrqueting experiencial i sensorial
- Referència
- CR-41636
- Dates
- de l'1 al 6 de juliol de 2019
- Tipus d`activitat
- CURSOS D´ESTIU
- Termini de sol·licitud
- Des del 20 de maig 2019
- Marc
- Cursos d'Estiu de la Universitat d'Alacant "Rafael Altamira"
- Lloc
- Aula A1/1-45P de l'Aulari I
- Localitat
- Universitat d'Alacant
- Matèria
- MÀRQUETINGMÀRQUETING
- Informació inscripció
-
Universitat d'Alacant
- Adreça
- Campus de la UA - Edificio Germán Bernácer
- Localitat
- San Vicente del Raspeig (Alicante)
- CP
- 03690
- Telèfon
- 965903979 - 965909827
- Àrees
-
SOCIALS I JURÍDIQUES
- Observacions
- Un curs fonamentalment pràctic en el qual l'alumnat coneixerà les aplicacions, les eines i les limitacions del neuromarketing. L'alumnat aprendrà com es realitza la presa de decisions per part del consumidor, quines eines ofereix el neuromarketing per a mesurar la resposta del consumidor, què és el màrqueting sensorial i experiencial i aplicacions del neuromarketing en el màrqueting-mix i en el màrqueting digital. Es realitzen casos pràctics sobre la comunicació de productes consumidor per dones per suposar un alt percentatge del consum total i una aplicació al sector calçat com a cas pràctic de l'ús del neuromarketing.
- En la UA?
- Sí
- Crèdit de lliure configuració?
- Sí
- Compartir en Twitter
- Compartir en Facebook
- Compartir en Google+