...

Taller per a la presa de decisions empresarials i el màrqueting experiencial i sensorial

Referència
CR-41636
Dates
de l'1 al 6 de juliol de 2019
Tipus d`activitat
CURSOS D´ESTIU
Termini de sol·licitud
Des del 20 de maig 2019
Marc
Cursos d'Estiu de la Universitat d'Alacant "Rafael Altamira"
Lloc
Aula A1/1-45P de l'Aulari I
Localitat
Universitat d'Alacant
Matèria
MÀRQUETINGMÀRQUETING
Webs associades
Informació inscripció
Universitat d'Alacant
Adreça
Campus de la UA - Edificio Germán Bernácer
Localitat
San Vicente del Raspeig (Alicante)
CP
03690
Telèfon
965903979 - 965909827
Àrees
SOCIALS I JURÍDIQUES
Observacions
Un curs fonamentalment pràctic en el qual l'alumnat coneixerà les aplicacions, les eines i les limitacions del neuromarketing. L'alumnat aprendrà com es realitza la presa de decisions per part del consumidor, quines eines ofereix el neuromarketing per a mesurar la resposta del consumidor, què és el màrqueting sensorial i experiencial i aplicacions del neuromarketing en el màrqueting-mix i en el màrqueting digital. Es realitzen casos pràctics sobre la comunicació de productes consumidor per dones per suposar un alt percentatge del consum total i una aplicació al sector calçat com a cas pràctic de l'ús del neuromarketing.
En la UA?
Crèdit de lliure configuració?
  • Compartir en Twitter
  • Compartir en Facebook
  • Compartir en Google+