Borsa de treball per a ocupar llocs d'especialista tècnic per a col·laborar en el programa "Pep en patrimoni virtual", BT-09/18
- Referència
- E18-215
- Tipus d`activitat
- BORSES DE TREBALL
- Termini de sol·licitud
- Des del 8 de juny 2018 fins al 21 de juny 2018
- Marc
- Departament de Prehistòria, Arqueologia, Història Antiga, Filologia Grega i Filologia Llatina
- Publicació
- BOUA 07/06/18
- Lloc
- Universitat d'Alacant
- Codi de localització
- 0019PB026

- Requisits
- Estar en possessió o haver abonat els drets per a l'expedició del títol de Batxiller, Tècnica o Tècnic o equivalent.
- Matèria
- HISTÒRIAHISTÒRIA
- Informació inscripció
-
UNIVERSITAT D'ALACANT
SERVEI DE SELECCIÓ I FORMACIÓ
- Adreça
- Edificio Rectorado y Servicios Generales
- Localitat
- San Vicente del Raspeig (Alicante)
- CP
- 03690
- Telèfon
- 965 903 939
- Fax
- 965 903 672
- Observacions
- Col·laborar en el programa "PEP en Patrimoni Virtual" del departament Prehistòria, Arqueologia, Història Antiga, Filologia Grega i Filologia Llatina, realitzant les següents tasques:
- Desenvolupar un programa de promoció digital dels cursos del PEP en Patrimoni Virtual: Disseny i manteniment de la web promocional de Patrimoni Virtual, Disseny i Gestió de Xarxes Socials, Actualització i manteniment dels canals de comunicació social. (RRSS).
- Informar i assessorar a l'alumnat en fase de preinscripció i matriculació de les característiques tècniques i processos administratius del PEP en Patrimoni Virtual.
- Desenvolupament d'una plataforma Moodle en la qual es munten els materials del curs 2018-2019 del PEP en Patrimoni Virtual: Assessorament al professorat en la confecció de videotutoriales, Confecció de les plantilles de cada assignatura en les quals el professorat implementarà la seua docència, Establir reunions individuals i col·lectives amb el possible alumnat per a la promoció i assessorament en el PEP en Patrimoni Virtual.
- Coordinació del programa de l'assignatura Treballe Final de Master amb l'objectiu de crear un panell de temes i d'especialistes/ professorat encarregat de dirigir els TFM.
- Crear i implementar un sistema de control de la qualitat del PEP en Patrimoni Virtual.
- Coordinació de reunions de promoció en l'àmbit nacional i internacional.
- Gestió del programa de promoció dels cursos.
- Gestió del tancament dels expedients del curs 2017-18 i ordenació dels criteris de qualificació dels TFM.
- Organització del Congrés de Master.
- Implementar la plataforma de docència Moodle i en streaming Adobe Connect.
- Assessorament en el maneig conjunt d'Agisoft Photoscan, GPS diferencial: Aixecament fotogramètric d'una estructura i posicionament amb GPS diferencial.
- En la UA?
- Sí
- Crèdit de lliure configuració?
- No