...

1 Plaça de personal investigador predoctoral per al projecte "Efecte de la temperatura en les reaccions electrocatalítiques de piles de combustible", I-PI 52-17

Referència
E17-44
Tipus d'activitat
PLACES PER A PERSONAL DE SUPORT A PROJECTES D´INVESTIGACIÓ
Termini de sol·licitud
Des del 8 de juliol 2017 fins al 21 de juliol 2017
Marc
Institut Universitari d'Electroquímica
Publicació
BOUA 07/07/17
Lloc
Universitat d'Alacant
Codi de localització
0007P4024
Dotació
1.267,95 €/mes
Requisits
Posseir una titulació universitària de grau, llicenciat, arquitecte, arquitecte tècnic, enginyer, enginyer tècnic o diplomat, o l'equivalent en el seu país, per una institució no espanyola, i haver finalitzat aquests estudis en els tres anys anteriors a la data de publicació de la convocatòria. Es valorarà la titulació, per una institució no espanyola, equivalent a Llicenciatura o Grau en Química o Enginyeria Química.
Matèria
QUÍMICAQUÍMICA
Informació inscripció
UNIVERSITAT D'ALACANT
SERVEI DE SELECCIÓ I FORMACIÓ. UNITAT D'ACCÉS PDI
Adreça
Edificio Rectorado y S. Generales
Localitat
Alicante
CP
03690
Telèfon
965 903 400 EXT. 3040
Fax
965 903 464
Àrees
CIÈNCIES NATURALS
Observacions
Col·laborar en el projecte d'investigació "Efecte de la temperatura en les reaccions electrocatalítiques de piles de combustible" realitzant les següents funcions: - Desenvolupament de mètodes per a generar el salt de temperatures en elèctrodes metàl·lics. Es realitzaran el desenvolupament tècnic i proves per a poder calfar els elèctrodes i realitzar mesures electroquímiques simultànies. - Estudi de l'efecte de la temperatura en l'electrocatálisi. El disseny experimental anterior, s'emprarà per a estudiar l'efecte de la temperatura en reaccions d'interès per a piles de combustible. - i qualsevol altra tasca afí al lloc que puga sorgir de l'execució del projecte.
De la UA?
Universitat d'Alacant