Concurs per a la renovació del logotip de la delegació d'estudiants de la Facultat de Filosofia i Lletres
- Referència
- PC15-357
- Tipus d'activitat
- PREMIS I CONCURSOS
- Termini sol·licitut
- Fins al 6 de novembre 2015
- Marc
- Facultat de Filosofia i Lletres de la UA
- Publicació
- BOUA 19/10/2015
- Codi de localització
- 0020PB011

- Localitat
- Campus de Sant Vicent
- Dotació
- Llibres per valor de 60 €
- Requisits
- Podran participar-hi en aquest concurs qualsevol alumna o alumne que estiga matriculat en alguna de les titulacions de Grau o Màster de la Facultat de Filosofia i Lletres en el curs 2015-2016.
- Matèria
- DISSENYDISSENY
- Informació inscripció
-
UNIVERSITAT D'ALACANT
FACULTAT DE FILOSOFIA I LLETRES
- Adreça
- Campus Universidad de Alicante
- Localitat
- ALICANTE
- CP
- 03690
- Telèfon
- 965903448
- Fax
- 965903449
- Àrees
-
HUMANITATS
TECNOLOGIES
- Observacions
- Cada participant podrà presentar solament un logotip. No hi podran participar les persones pertanyents a la comissió que avaluarà aquest logotip.
El logotip es presentarà en format JPEG o BMP, amb una resolució mínima de 300 ppp. Caldrà que siga llegible i reproduïble en color i en blanc i negre. Haurà de contenir la llegenda en valencià i castellà "Delegació d'Estudiants Lletres / Delegación de Estudiantes Letras".
- En la UA?
- Sí