XIII Premi Iberoamericà de Relats Corts de Cadis
- Referència
- PC15-252
- Tipus d'activitat
- PREMIS I CONCURSOS
- Termini sol·licitut
- Fins al 1 de desembre 2015
- Marc
- Societat Municipal Cadis 2012, S.A.
- Publicació
- BOE 06/07/2015
- Localitat
- Cadis
- Dotació
- 12.000 €
- Requisits
- El concurs està obert a escriptors de totes les nacionalitats, sense límit d'edat. Es presentarà una col·lecció de relats (quatre com a mínim) en llengua castellana. Només s'admetrà una obra per autor.
- Matèria
- RELATRELAT
- Informació inscripció
-
INSTITUCIONS I ENTITATS
CASA D'IBEROAMÈRICA
- Adreça
- C/ Concepción Arenal, s/n
- Localitat
- Cádiz
- CP
- 11006
- Telèfon
- 956 288 296
- Fax
- 956 288 290
- Observacions
- Els textos hauran de ser originals i inèdits, així com lliures en la seua temàtica, estil i tractament i no podran haver sigut presentats en altres concursos ni trobar-se pendents de fallada en algun altre premi.
Els originals tindran una extensió d'entre 90 i 150 pàgines, en format DIN A-4 a doble espai per una sola cara.
No podran optar al premi aquelles persones que ja hagen rebut algun dels Premis Corts de Cadis, en qualsevol dels seus 12 categories, en edicions anteriors, encara que sí podran fer-ho aquells que hagen obtingut un esment d'honor.
- En la UA?
- No