1 Plaça de personal investigador júnior per a col·laborar amb el projecte "Valorització Fotoelectroquímica de Substrats Orgànics per mitjà de Reaccions d'Oxidació - PHOVOS", I-PI 82-24

PLACES PER A PERSONAL DE SUPORT A PROJECTES D´INVESTIGACIÓ
Des del 23 de setembre 2024 fins al 4 d`octubre 2024
Institut Universitari d'Electroquímica
DOGV 20/09/2024
0204P1081
2.147,17 €/mes
Estar en possessió o en condicions d'obtenir la titulació de doctora o doctor. Estar en possessió o en condicions d'obtenir la titulació de Llicenciatura en Química o Enginyeria Química, així com altres titulacions el pla d'estudis de les quals puga considerar-se equivalent o graus corresponents més un dels següents màsters universitaris oficials: en Química, en Ciència de Materials, en Electroquímica o un altre màster oficial el pla d'estudi del qual puga considerar-se equivalent. Idioma: Nivell B2 d'anglès. Consultara més requisits en la convocatòria.
QUÍMICAQUÍMICA
SELECCIÓ DE PERSONAL D'INVESTIGACIÓ
Ctra. San Vicente del Raspeig, s/n
CIÈNCIES NATURALS
- Demostració de sistemes fotoelectroquímics capaços de funcionalitzar molècules orgàniques complexes. - Dilucidar el mecanisme i la cinètica dels processos catalítics per mitjà de diverses tècniques espectroscòpiques emprades en condicions d'operació (espectroscòpia infraroja i ultraviolada-visible), a més de tècniques analítiques (ressonància magnètica nuclear i cromatografia de gasos). - Suport en la supervisió i direcció d'investigadors joves en projectes d'investigació (grau, màster, tesi doctoral). - Participació en conferències internacionals per a disseminar resultats d'investigació i col·laboració en l'organització de seminaris i esdeveniments de difusió. - Publicació en revistes científiques internacionals.