Concurs de places de personal docent i investigador en règim de contractació laboral de la Universitat d'Alacant

CONCURSOS DOCENTS
Termini sol·licitut
Des del 11 de setembre 2024 fins al 24 de setembre 2024
DOGV 10/09/2024
Segons plaça.
GENERALGENERAL
Webs associades
SELECCIÓ DE PDI
Edificio Rectorado y S. Generales
GENERAL
- Comissió de selecció núm.: CSD05408. Plaça: DC05408. Categoria: professor/a ajudant doctor/a. Àrea de coneixement: Fonaments de l'Anàlisi Econòmica. Departament: Fonaments de l'Anàlisi Econòmica. Activitat: docència en fonaments de l'anàlisi econòmica. Investigació en economia del comportament. Dedicació: temps complet ajudant doctor 18c. Duració: 6 anys. Centre: Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials. - Comissió de selecció núm.: 7. Plaça: DC03190. Categoria: professor/a associat/a. Àrea de coneixement: Filologia Grega. Departament: Prehistòria, Arqueologia, Història Antiga, Filologia Grega i Filologia Llatina. Activitat: docència en les assignatures: la Llengua Grega: orígens i evolució (31913), Grec: llengua literatura i cultura (29022) i Gènere Literari i Dialecte en Grec (31923). Dedicació: temps parcial de 6 hores. Duració: indefinida. Centre: Facultat de Filosofia i Lletres. - Comissió de selecció núm.: 7. Plaça: DC05230. Categoria: professor/a associat/a. Àrea de coneixement: Filologia Llatina. Departament: Prehistòria, Arqueologia, Història Antiga, Filologia Grega i Filologia Latin. Activitat: docència en les assignatures: Literatura Llatina: Poesia Èpica i Amorosa (31920) i Comèdia Llatina (31953). Dedicació: temps parcial de 6 hores. Duració: indefinida. Centre: Facultat de Filosofia i Lletres. - Comissió de selecció núm.: CSD05418. Plaça: DC05418. Categoria: professor/a ajudant doctor/a. Àrea de coneixement: Infermeria. Departament: Infermeria. Activitat: docència en les assignatures: Sistemes Informacionals, Investigació i Innovació en Infermeria (27007) i Cures d'Infermeria de l'Adult II (27025). Investigació en simulació clínica en habilitats no tècniques en el context sanitari. Dedicació: temps complet ajudant doctor 18c. Duració: 6 anys. Centre: Facultat de Ciències de la Salut. Requisit titulació: diplomatura o grau en Infermeria. - Comissió de selecció núm.: 176. Plaça: DC05288. Categoria: professor/a associat/a. Àrea de coneixement: Matemàtica Aplicada. Departament: Matemàtica Aplicada. Activitat: docència en assignatures de l'àrea. Horari de demà i de #vesprada. Dedicació: temps parcial de 8 hores. Duració: indefinida. Centre: Escola Politècnica Superior. Requisit titulació: llicenciatura o grau en Matemàtiques o en Física. - Comissió de selecció núm.: 176. Plaça: DC05289. Categoria: professor/a associat/a. Àrea de coneixement: Matemàtica Aplicada. Departament: Matemàtica Aplicada Activitat: docència en assignatures de l'àrea. Horari de demà i de #vesprada. Dedicació: temps parcial de 6 hores. Duració: indefinida. Centre: Escola Politècnica Superior. Requisit titulació: llicenciatura o grau en Matemàtiques o en Física. - Comissió de selecció núm.: CSD04786. Plaça: DC04786. Categoria: professor/a ajudant doctor/a. Àrea de coneixement: Psicologia Social. Departament: Comunicació i Psicologia Social Activitat: docència en prevenció i tractament de la delinqüència. Dedicació: temps complet ajudant doctor 18c. Duració: 6 anys. Centre: Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials. Requisit Titulació: llicenciatura o grau en Psicologia.
En la UA?
Crèd llibre conf?