Premi "Josefina Pascual Devesa" per a reconèixer i promoure la difusió de les millors tesis doctorals defensades en la Universitat d'Alacant, que incorporen la perspectiva de gènere

PC24-388
PREMIS I CONCURSOS
Termini sol·licitut
Des del 10 de setembre 2024 fins al 21 d`octubre 2024
BOUA 09/09/2024
Alacant
veure bases convocatòria
IGUALTATIGUALTAT
veure bases convocatòria
Vicerectorat d'Igualtat, Inclusió i Responsabilitat Social
SOCIALS I JURÍDIQUES
L'objecte d'aquesta convocatòria és la concessió, en règim de concurrència competitiva, d'un premi a la millor tesi doctoral i un accèssit honorífic, que incorporen la perspectiva de gènere. La convocatòria d'aquest premi dona compliment a l'acció A3.11 de l'IV Pla d'Igualtat de Dones i Homes en la UA (2022-2025): "Premiar i promoure la difusió de les millors Tesis Doctorals defensades en la UA que incorporen la perspectiva de gènere i/o es desenvolupen en el marc dels estudis de gènere" i contribueix a consolidar la integració de la dimensió de gènere en la investigació, com estratègia per a avançar en l'eliminació de les desigualtats entre dones i homes en la societat.
En la UA?