1 Plaça de personal investigador col·laborador per a col·laborar amb la línia d'investigació finançada "Investigació translacional i aplicada en immunologia, inmunopatologia, inmunooncología i inmunosenescència", I-PI 81-24

Des del 6 de setembre 2024 fins al 19 de setembre 2024
Departament de Biotecnologia
DOGV 05/09/2024
0009PB001
Estar en possessió o en condicions d'obtenir la titulació de Llicenciatura en Farmàcia, en Bioquímica o en Biologia, així com altres titulacions el pla d'estudis de les quals puga considerar-se equivalent o graus corresponents més un màster universitari oficial. Consultar més requisits en la convocatòria.
FARMÀCIAFARMÀCIA
SELECCIÓ DE PERSONAL D'INVESTIGACIÓ
Ctra. San Vicente del Raspeig, s/n
CIÈNCIES DE LA SALUT
Desenvolupament i posada en marxa d'experiments ex viu, in vitro i in vivo per a analitzar l'efecte immunomodulador, antiinflamatori, antioxidant i antitumoral, a nivell cel·lular i molecular, de diferents solucions, extractes i/o molècules.