...

Procés selectiu per a la contractació temporal de personal d'investigació de la categoria de personal investigador en formació per a col·laborar en el projecte "Unveiling the drivers of Microbial Mercury transformations in a Changing...", I-PI 85-26

Referència
E22-589
Tipus d'activitat
PLACES PER A PERSONAL DE SUPORT A PROJECTES D´INVESTIGACIÓ
Termini de sol·licitud
Des del 2 de novembre 2026 fins al 13 de novembre 2026
Marc
Departament de Fisiologia, Genètica i Microbiologia
Publicació
DOGV 30/10/2026
Lloc
Universitat d'Alacant
Dotació
1.644 €/mes
Requisits
Estar en possessió o en condicions d'obtenir la titulació de Llicenciat en Biologia, Llicenciat en Química, Llicenciat en Bioquímica, Llicenciat en Biotecnologia, així com altres titulacions el pla d'estudis de les quals puga considerar-se equivalent o grau en Biologia, grau en Química, grau en Microbiologia, grau en Bioinformàtica, grau en Bioquímica, grau en Biotecnologia, així com altres titulacions el pla d'estudis de les quals puga considerar-se equivalent, més un màster oficial universitari. Consultar més requisits en la convocatòria.
Matèria
BIOLOGIABIOLOGIA
Webs associades
Informació inscripció
UNIVERSITAT D'ALACANT
SERVEI DE SELECCIÓ DE PERSONAL - PERSONAL D'INVESTIGACIÓ
Telèfon
96 590 38 26
Àrees
CIÈNCIES NATURALS
Observacions
Col·laborar en el projecte d'investigació «Unveiling the drivers of Microbial Mercury transformations in a Changing Environment: implications for coastal ecosystems and human health (CIDEXG/2026/020)» finançat per la Conselleria d'Educació, Cultura i Universitats, desenvolupant una formació doctoral en col·laboració amb el grup d'investigació Molecular Microbial Ecology (MME) de la Universitat d'Alacant, amb la finalitat d'elaborar una tesi doctoral i fent les següents tasques investigadores: · Investigar la literatura científica existent sobre el tema d'investigació. · Arreplegar mostres ambientals en diferents zones geogràfiques. · Extraure àcids nucleics de mostres ambientals. · Realitzar anàlisis bioinformàtiques i estadístics de metagenomas i genomes, entre altres. · Desenvolupar un procediment per a seleccionar i seqüenciar el genoma de cèl·lules procariotes d'interès. · Interpretar els resultats i redactar articles científics. · Fer altres tasques afins al lloc que puguen sorgir de l'execució del projecte.
De la UA?
Sí
Universitat d'Alacant