1 Plaça de personal col·laborador/a sènior per al projecte "Fotosíntesi artificial amb elèctrodes d'òxids i oxinitruros de metalls abundants", I-PI 79-21

E21-301
6 mesos
PLACES PER A PERSONAL DE SUPORT A PROJECTES D´INVESTIGACIÓ
Des del 15 d`octubre 2021 fins al 28 d`octubre 2021
Departament de Química Física
BOUA 14/10/2021
2.000 €/mes
Estar en possessió o en condicions d'obtenir la titulació de doctor. Estar en possessió o en condicions d'obtenir el títol de Llicenciat en Química o Grau en Química més un màster oficial de l'àmbit de la Química o Farmàcia. Consultar més requisits en la convocatòria.
QUÍMICAQUÍMICA
Webs associades
SERVEI DE SELECCIÓ I FORMACIÓ. UNITAT D'ACCÉS PDI
Edificio Rectorado y S. Generales
965 903 400 EXT. 3040
CIÈNCIES NATURALS
Col·laborar en el projecte d'investigació: "Fotosíntesi artificial amb elèctrodes d'òxids i oxinitrurs de metalls abundants", realitzant les següents funcions: - Caracterització electroquímica i fotoelectroquímica d'òxids i oxinitrurs. - Estudis DEMS i FTIR de processos fotoelectroquímics en fotosíntesi artificial. - Separació i anàlisi de mescles complexes resultants de processos de fotosíntesis. - Disseny i testatge de cèl·lules per a fotosíntesi artificial. - I qualsevol altra tasca afí al lloc que puga sorgir de l'execució del projecte.