1 Plaça de tècnic/a superior per a col·laborar en el projecte "Avaluant el paper de la biodiversitat com a moduladora de la resposta dels ecosistemes àrids al canvi global (BIOMORES) (CIDEGENT/2018/041)", I-PAS-74/21

1 mes
Des del 13 d`octubre 2021 fins al 26 d`octubre 2021
Institut Multidisciplinari per a l'Estudi del Medi (IMEM)
BOUA 08/10/2021
0204P2084
1.735 €/mes
Estar en possessió o haver abonat els drets per a l'expedició del títol de llicenciatura, enginyeria, arquitectura, grau o equivalent. Estar en possessió del nivell B2 d'anglès. Consultar més requisits en la convocatòria.
GENERALGENERAL
GENERAL
Col·laborar amb el projecte d'investigació "Avaluant el paper de la biodiversitat com a moduladora de la resposta dels ecosistemes àrids al canvi global (BIOMORES)", fent les següents tasques: - Creació i anàlisi estadística de les bases de dades que es generaran a partir dels resultats d'anàlisis de nutrients (isòtops, C, N, polifenols...) de les mostres foliars dels traits recollides durant el projecte BIOMORES.