Convocatòria de selecció d'estudiants per a programes de doble grau internacional de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la Universitat d'Alacant durant el curs acadèmic 2021/22

B21-61
Durada
Curs 2021-2022
AJUDES DE MOBILITAT
Des del 22 de febrer 2021 fins al 5 març 2021
Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials
BOUA 19/02/2021
Estudiants de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la Universitat. Consultar més requisits en la convocatòria.
SOCIALS I JURÍDIQUESSOCIALS I JURÍDIQUES
FACULTAT DE CC ECONÓNOMICAS I EMPRESARIALS - RELACIONS INTERNACIONALS
Carretera San Vicente del Raspeig s/n, Edificio Germán Bernácer
SOCIALS I JURÍDIQUES
L'objectiu d'aquesta convocatòria és seleccionar estudiants de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la Universitat d'Alacant per a l'obtenció de manera simultània de dues titulacions. - Universidade do Val do Itajaí, UNIVALI (el Brasil), per a l'alumnat del grau en Publicitat i Relacions Públiques. - University of North Florida (els EUA), per a l'alumnat del grau en Administració i Direcció d'Empreses (ADE), doble grau en Turisme i Administració i Direcció d'Empreses (TADE) i doble grau en Enginyeria Informàtica i Administració i Direcció d'Empreses (I2ADE). - Northwestern State University (els EUA), per a l'alumnat del grau en Administració i Direcció d'Empreses (ADE), doble grau en Turisme i Administració i Direcció d'Empreses (TADE) i doble grau en Enginyeria Informàtica i Administració i Direcció d'Empreses (I2ADE).