1 Plaza de personal col·laborador júnior per al projecte "Eines asimètriques i no-asimètriques per a accedir a carbo- i heterocicles", I-PI 82-20

E20-415
12 mesos
PLACES PER A PERSONAL DE SUPORT A PROJECTES D´INVESTIGACIÓ
Des del 1 de desembre 2020 fins al 15 de desembre 2020
Institut de Síntesi Orgànica
BOUA 30/11/2020
588,10 €/mes
Estar en possessió de la titulació de llicenciatura en Química o Farmàcia o Enginyeria Química o graus corresponents més un màster oficial. Consultar la resta de requisits en la convocatòria.
QUÍMICAQUÍMICA
SERVEI DE SELECCIÓ I FORMACIÓ. UNITAT D'ACCÉS PDI
Edificio Rectorado y S. Generales
965 903 400 EXT. 3040
CIÈNCIES NATURALS
Col·laborar en el projecte d'investigació "Eines Asímètriques i No-Asimètriques per a accedir a Carbo- i Heterocicles" realitzant les següents funcions: - Dissenyar i dur a terme el muntatge de reaccions orgàniques, així com de la manipulació dels productes de reacció. - Separar i aïllar els productes de reacció sota les adequades normes de qualitat i respecte del medi ambient. - Manejar la instrumentació científica i tècnica necessària per a la caracterització de compostos orgànics i altres compostos derivats del grafè. - Escriure de manera regular els informes on s'arreplegue el resultat de la investigació. - I qualsevol altra tasca afí al lloc que puga sorgir de l'execució del projecte.