VII Concurs 5U CV STARTUP 2020

PREMIS I CONCURSOS
Termini sol·licitut
Des del 1 de juliol 2020 fins al 11 de setembre 2020
Vicerectorat d'Estudiants i Ocupació. Universitat d'Alacant - Consellería d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball
BOUA 25/06/2020
Campus de Sant Vicent
Fins a 9.000 € s/categoria
Es podran presentar empreses amb forma societària mercantil, així com empresaris individuals i qualsevol emprenedor/és amb un projecte empresarial que encara no estiga constituït com a empresa en la qual almenys un dels integrants de l'equip siga estudiant, egressat o titulat de la UA. Els finalistes i guanyadors d'anteriors edicions del concurs podran presentar-se sempre que ho facen amb propostes d'idees diferents a les presentades anteriorment o a una categoria diferent.
EMPRESAEMPRESA
VICERECTORAT D'ESTUDIANTS I OCUPACIÓ
Edificio de Rectorado y Servicios Generales
SOCIALS I JURÍDIQUES
TECNOLOGIES
2 categories: Categoria Startup: Podrà participar en aquesta categoria qualsevol microempresa i/o pime que tinga la seua seu social a la Comunitat Valenciana, amb activitat comercial i una antiguitat mínima d'1 any i màxima de 4 anys pel que fa a la data límit de presentació de la documentació a aquest concurs, en la qual almenys un dels socis fundadors siga estudiant, egressat o titulat de la UA. Categoria Startup Junior: Podrà participar en aquesta categoria qualsevol emprenedor/és amb un projecte empresarial que encara no estiga constituït com a empresa i empreses constituïdes amb seu a la Comunitat Valenciana amb una antiguitat màxima d'un any, en tots dos casos almenys un dels integrants o socis siga estudiant, egressat o titulat de la UA.
En la UA?