1 Plaza de tècnic superior per a col·laborar en el projecte "Materials nanoestructurats en anàlisi química: noves estratègies de preparació de la mostra basades en (micro)extracció en fase sòlida i desenvolupament de nous sensors...", I-PAS 34/20

2 mesos i mig
Des del 20 de juny 2020 fins al 8 de juliol 2020
Institut Universitari de Materials
BOUA 19/06/2020
Estar en possessió o haver abonat els drets per a l'expedició del títol de llicenciatura, enginyeria, arquitectura, grau o equivalent. Consultar més requisits en la convocatòria.
QUÍMICAQUÍMICA
Col·laborar amb el projecte d'investigació "Materials nanoestructurats en anàlisi química: noves estratègies de preparació de la mostra basades en (micro)extracció en fase sòlida i desenvolupament de nous sensors electroquímics i espectroelectroquímics", fent les següents tasques: - Preparació i caracterització de nanomaterials adsorbents basats en òxid de grafè i zeolites modificat amb nanopartícules magnètiques d'òxid de ferro. - Estudi de la capacitat dels nanomaterials com a adsorbents per a microextracción en fase sòlida magnètica amb sistemes de detecció cromatogràfics. - Qualsevol altra tasca afí al lloc que puga sorgir de l'execució del projecte.