Bosses de viatge per a participació en el seminari doctoral conjunt entre la Glasgow Caledonian University i la Universitat d'Alacant. Curs 2019-20

B20-81
De l'11 al 15 de maig
AJUDES DE MOBILITAT
Des del 15 de febrer 2020 fins al 27 de febrer 2020
Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials
BOUA 14/02/2020
Glasgow Caledonian University
Glasgow (Regne Unit)
Màxim 1.000 €
Podran sol·licitar aquesta ajuda els i les estudiants matriculats/es en el Programa de Doctorat en Empresa, Economia i Societat i el professorat vinculat a aquest programa.
CIÈNCIES ECONÒMIQUES I EMPRESARIALSCIÈNCIES ECONÒMIQUES I EMPRESARIALS
FACULTAT DE CC ECONÓNOMICAS I EMPRESARIALS - RELACIONS INTERNACIONALS
Carretera San Vicente del Raspeig s/n, Edificio Germán Bernácer
SOCIALS I JURÍDIQUES
La Universitat d'Alacant celebra, al costat de la Glasgow Caledonian University, un Seminari de Doctorands que té lloc a Glasgow (Regne Unit). En 2020 el seminari es desenvoluparà entre els dies 11 i 15 de maig. La Universitat d'Alacant disposa d'una ajuda del Banc de Santander per a finançar borses de viatge per a professorat i estudiants del Programa de Doctorat en Empresa, Economia i Societat. Les bosses de viatge objecte d'aquesta convocatòria finançaran les despeses de transport i allotjament a Glasgow (Regne Unit).