1 Plaza de personal col·laborador júnior per al projecte "Desenvolupament d'eines sistemàtiques per al modelatge i optimització de processos més sostenibles amb integració d'aspectes econòmics, ambientals i socials", I-PI 11-20

Fins al 29/06/2020
Des del 20 de febrer 2020 fins al 4 març 2020
Institut Universitari d'Enginyeria dels Processos Químics
BOUA 19/02/2020
Estar en possessió de la titulació d'Enginyeria química o grau corresponent més un màster oficial. Coneixement d'anglès a nivell C1 (del MCER). Consultar en la convocatòria la resta de requisits.
QUÍMICAQUÍMICA
Col·laborar en el projecte d'investigació "Desenvolupament d'eines sistemàtiques per al modelatge i optimització de processos més sostenibles amb integració d'aspectes econòmics, ambientals i socials" realitzant les següents funcions: - Modelatge matemàtic de processos químics amb variables contínues i/o discretes. -Optimització de processos químics basada en simuladors utilitzant mètodes deterministes i/o estocàstics. - Integració i intensificació de processos. - Modelatge de problemes de cadena de subministrament i planificació de la producció. - Modelatge de sistemes robustos mitjançant la incorporació d'incertesa. - Disseny de processos en els quals s'incloga consum de CO2. - Redacció d'informes. - i qualsevol altra tasca afí al lloc que puga sorgir de l'execució del projecte.