1 Plaza de personal investigador predoctoral per al projecte "Ús de la metagenómica en gestió mediambiental: control i caracterització de biofilms en xarxes d'aigua", I-PI 07-20

1 any prorrogable, fins a complir 36 mesos
Des del 24 de gener 2020 fins al 6 de febrer 2020
Departament de Fisiologia, Genètica i Microbiologia
DOGV 23/01/2020
0012PB020
Estar en possessió d'un títol universitari espanyol de grau en Biologia o equivalent, o títol estranger que haja sigut declarat equivalent o homologat pel MECD, la finalització d'estudis del qual siga posterior a l'1 de gener de 2016. Consultar més requisits en la convocatòria.
BIOLOGIABIOLOGIA
Col·laborar en el projecte d'investigació "Ús de la metagenòmica en gestió mediambiental: control i caracterització de biofilms en xarxes d'aigua", que serà objecte de la tesi doctoral, realitzant les següents funcions: - anàlisi, mitjançant tècniques independents de cultiu (seqüenciació massiva de gens del rRNA i ITSs, metagenómica i metatranscriptómica), del perfil taxonòmic i metabòlic de les comunitats microbianes i víriques existents en xarxes de distribució d'aigua (fracció planctònica i biofilms) - associació de la composició microbiana dels biofilms amb les característiques físic-químiques de l'aigua i dels materials dels sistemes de conducció - estudie del paper dels virus en la formació i disgregació de biofilms, i disseny d'un pla d'acció d'ús de virus com a agents de biocontrol - qualsevol altra tasca afí al lloc que puga sorgir de l'execució del projecte.