1 Plaza de personal col·laborador júnior per al projecte "La formació de la consciència figurativa en l'etapa d'educació primària: l'humor i la fraseologia", I-PI 86-19

Durada
8 mesos
PLACES PER A PERSONAL DE SUPORT A PROJECTES D´INVESTIGACIÓ
Des del 22 de novembre 2019 fins al 5 de desembre 2019
Departament de Filologia Espanyola, Lingüística General i Teoria de la Literatura
BOUA 21/11/19
0020P2009
1.400 €/mes
Estar en possessió de la titulació de llicenciatura en Filologia o grau corresponent més un màster oficial. Consultar en la convocatòria la resta de requisits.
FILOLOGIAFILOLOGIA
SERVEI DE SELECCIÓ I FORMACIÓ. UNITAT D'ACCÉS PDI
Edificio Rectorado y S. Generales
Alicante
965 903 400 EXT. 3040
HUMANITATS
Col·laborar en el projecte d'investigació "La formació de la consciència figurativa en l'etapa d'Educació Primària: l'humor i la fraseologia" realitzant les següents funcions: - Gestió i etiquetaje del corpus CHILDHUM en el marc del projecte de referència. - Digitalització de les narracions infantils del corpus. Revisió del resultat i supervisió de la seua introducció en l'aplicació desenvolupada a aquest efecte. - Etiquetatge pragmàtic de les citades narracions. - i qualsevol altra tasca afí al lloc que puga sorgir de l'execució del projecte.