1 Plaça de tècnic per a col·laborar en el projecte "Astrofísica massiva: disseny, construcció i explotació científica de la major base de dades sobre estels de gran massa (Prometeu/2019/041)", I-PAS-88/19

1 any
Des del 4 de novembre 2019 fins al 15 de novembre 2019
Departament de Física, Ingeneniería de Sistemes i Teoria del Senyal
BOUA 31/10/19
0027PB005
Estar en possessió o haver abonat els drets per a l'expedició del títol de diplomatura, enginyeria tècnica, arquitectura tècnica, grau o equivalent.
INFORMÀTICAINFORMÀTICA
TECNOLOGIES
Participar en el projecte d'investigació "Astrofísica massiva: Disseny, construcció i explotació científica de la major base de dades sobre estels de gran massa" realitzant les següents tasques: - Instal·lació, configuració i manteniment del "cluster" de computació - Programació, instal·lació i manteniment de les diferents bases de dades, així com els programes de càrrega i accés a les dades científiques - Desenvolupament dels programes bàsics de consulta. - Programació d'algorismes avançats per al desenvolupament d'eines automàtiques d'anàlisis i classificació. - Elaboració de la pàgina web del grup d'investigació i del projecte.