1 Plaça de personal col·laborador sènior per al projecte "Biological feedbacks and ecosystem resilience under global change: A new perspective on dryland desertification", I-PI 78-19

Fins al 31/12/2020
Des del 26 d`octubre 2019 fins al 11 de novembre 2019
Institut Multidisciplinari per a l'Estudi del Medi (IMEM)
BOUA 25/10/19
0204P2084
Estar en possessió de la titulació de Doctor en Biologia, Ciències Ambientals o Informàtica o en un altre programa que puga considerar-se equivalent.
GEOGRAFIAGEOGRAFIA
HUMANITATS
Col·laborar en el projecte d'investigació "Biological feedbacks and ecosystem resilience under global change: a new perspective on dryland desertification" realitzant les següents funcions: - anàlisi de dades obtingudes en el marc del projecte BIODESERT per a avaluar com l'estructura i funcionament dels ecosistemes àrids ha canviat en el passat i va a canviar sota diferents escenaris de canvi climàtic i desertificació - disseny i execució de simulacions mecanicistes basades en dades experimentals - anàlisis d'imatges de satèl·lit i de l'anàlisi de dades utilitzant eines estadístiques avançades (inclosa la intel·ligència artificial) amb el programari R. - publicació dels resultats en revistes científiques internacionals - creació i manteniment d'un repositori obert de tot el codi de programació en llenguatge R utilitzat per a realitzar les anàlisis estadístiques del projecte BIODESERT - i qualsevol altra tasca afí al lloc que puga sorgir de l'execució del projecte.