Ajudes del Vicerectorat de Qualitat i Innovació Educativa per al desenvolupament de treballs de finalització de grau i treballs de finalització de màster relacionats amb l'anàlisi i procesament de dades (big data, smart data, data/text mining)

B19-369
Curs 2019-2020
BEQUES I AJUDES A L´ESTUDI, L´ALLOTJAMENT, EL TRANSPORT, ETC.
Des del 19 d`octubre 2019 fins al 15 de novembre 2019
Vicerector de Qualitat i Innovació Educativa
BOUA 18/10/19
Ser alumna o alumne matriculat en una assignatura de Treball de finalització de Grau o Treball de finalització de Màster en el curs 2019-2020, en qualsevol titulació de Grau o Màster impartida en la Universitat d'Alacant. El Treball de finalització de Grau o Fi de Màster ha de tenir relació amb l'anàlisi i/o procés digital de dades, com macrodatos (big data), anàlisi intel·ligent de dades (smart data), anàlisis i mineria de dades (data mining), mineria de textos (text mining) i tècniques anàlogues, en qualsevol disciplina o àmbit del saber. El treball s'ha de desenvolupar durant el curs 2019-2020 i ha de defensar-se en qualsevol de les convocatòries contemplades en aqueix curs acadèmic.
GENERALGENERAL
Webs associades
VICERECTORAT DE QUALITAT I INNOVACIÓ EDUCATIVA
Apartado de Correos 99 E-03080
GENERAL
Incentivar el desenvolupament d'estudis de recerca novella relacionats amb l'anàlisi digital de dades, en sentit ampli, en qualsevol disciplina o titulació de grau o màster de la Universitat d'Alacant.