1 Plaça de personal col·laborador junior per al projecte "Càlcul de la petjada de carboni en la Universitat d'Alacant", I-PI 66-18

3 mesos
Des del 4 d`octubre 2018 fins al 19 d`octubre 2018
Institut Multidisciplinari per a l'Estudi del Medi Ramón Margalef (IMEM)
BOUA 03/10/18
Estar en possessió de Llicenciatura en Biologia, Ciències Ambientals, Enginyeria Agronómica o afins o Graus corresponents més un màster oficial.
BIOLOGIABIOLOGIA
Col·laborar en el projecte d'investigació "Càlcul de la petjada de carboni en la Universitat d'Alacant" realitzant les següents funcions: - Revisió de la literatura relativa a l'anàlisi de la petjada de carboni. - Recollida i anàlisi de dades rellevants per al projecte: (i)Presentació de l'organització, (ii) Definició de límits i identificació de fonts d'emissió, (iii) Selecció de mètode de càlcul i (iv) Recopilació de dades i factors d'emissió. - Col·laboració en el càlcul de les emissions, l'anàlisi de les dades i el disseny del pla de compensació. - Elaboració d'informes i col·laboració en la difusió i publicació de resultats. - i qualsevol altra tasca afí al lloc que puga sorgir de l'execució del projecte.