1 Plaça de personal col·laborador junior per al projecte "Antimicrobial flexible polymers for its use in hospital environments", I-PI 69-18

E18-359
PLACES PER A PERSONAL DE SUPORT A PROJECTES D´INVESTIGACIÓ
Des del 2 d`octubre 2018 fins al 17 d`octubre 2018
Departament de Química Analítica, Nutrició i Brotamología
BOUA 01/10/18
1.350 €/mes
Estar en possessió del títol de Llicenciatura en Química o Grau en Química més un màster oficial.
QUÍMICAQUÍMICA
Webs associades
SERVEI DE SELECCIÓ I FORMACIÓ. UNITAT D'ACCÉS PDI
Edificio Rectorado y S. Generales
965 903 400 EXT. 3040
CIÈNCIES NATURALS
Col·laborar en el projecte d'investigació "Antimicrobial flexible polymers for its use in hospital environments" realitzant les següents funcions: - desenvolupament i validació de mètodes d'extracció de compostos d'alt valor afegit a partir d'olis essencials - realització d'assajos per a avaluar la capacitat antioxidant i antimicrobiana - desenvolupament de sistemes actius per a envasament d'aliments amb propietats antioxidants i antimicrobianas - caracterització de polímers i additius mitjançant tècniques espectroscòpiques, cromatogràfiques i d'anàlisi tèrmica - migració en sistemes en contacte amb aliments - i qualsevol altra tasca afí al lloc que puga sorgir de l'execució del projecte.