1 Plaça de personal col·laborador junior per a col·laborar en les tasques investigadores del grup de recerca "Grup de fotoquímica i electroquímica de semiconductors", I-PI 17-17

Durada
8 mesos
PLACES PER A PERSONAL DE SUPORT A PROJECTES D´INVESTIGACIÓ
Des del 22 de febrer 2017 fins al 7 març 2017
Institut Universitari d'Electroquímica
BOUA 21/02/17
007P4024
540,49 €/mes
Estar en possessió de la titulació de Llicenciatura en Química o Grau en Química més un màster oficial en matèries afins.
QUÍMICAQUÍMICA
SERVEI DE SELECCIÓ I FORMACIÓ
Edificio Rectorado y Servicios Generales
CIÈNCIES NATURALS
Col·laborar en les tasques investigadores del grup d'investigació "Grup de fotoquímica i electroquímica de semiconductors" realitzant les següents funcions: - Preparació d'electròlits d'alta conductivitat per a bateries de metall magnesi, calci o alumini. - Preparació i caracterització de càtodes per a bateries de metall magnesi, calci o alumini. - Preparació i caracterització de càtodes per a bateries de metall magnesi, calci o alumini. - Estudi del procés d'electrodepósito/dissolució de magnesi, calci o alumini. - Disseny i caracterització electroquímica i d'estabilitat de bateries de metall magnesi, calci o alumini. - i qualsevol altra tasca afí al lloc que puga sorgir de l'execució de l'objecte.