2 Places de tècnic per a col·laborar en el projecte "Carbociclaciones enantioselectivas dirigides cap a la síntesi de compostos amb activitat biològica"", I-PAS 10/17

9 mesos
Des del 17 de febrer 2017 fins al 2 març 2017
Departament de Química Orgànica
BOUA 16/02/17
770,30 €/mes
Estar en possessió o haver abonat els drets per a l'expedició del títol de Diplomatura, Enginyeria Tècnica, Arquitectura Tècnica, Grau o equivalent. Es valorarà la Llicenciatura o el Grau en Química o titulació equivalent.
QUÍMICAQUÍMICA
Col·laborar en el projecte d'investigació "Carbociclaciones enantioselectives dirigides cap a la síntesi de compostos amb activitat biològica" realitzant les següents tasques: - Preparació de reactius quirales. - Assecat i purificació de dissolvents. - Identificació de productes per mètodes espectroscòpics. - Determinació d'excessos enantiomèrics per HPLC i per cromatografia de gasos.