11é Edició dels Premis a l'Edificació Saludable de la Càtedra Internacional Marjal Healthy

PC16-479
PREMIS I CONCURSOS
Termini sol·licitut
Fins al 28 de febrer 2017
Càtedra Internacional Marjal Healthy
BOUA 09/02/2017
0039P2113
Campus de Sant Vicent
Els participants han de treballar com un equip. No s'acceptaran participants individuals. Tots els equips participants han de tenir almenys un estudiant d'una de les institucions associades durant el curs acadèmic 2016-17. Els equips hauran d'explicar entre els seus membres almenys amb un estudiant d'Arquitectura que exercirà les funcions de coordinador de l'equip.
ARQUITECTURAARQUITECTURA
Webs associades
DPT. CONSTRUCCIONS ARQUITECTÒNIQUES
Escuela Politécnica Superior (Edificio P-IV). Apdo. 99
ALICANTE
TECNOLOGIES
En els equips podran integrar-se com a membres estudiants d'Arquitectura Tècnica, Enginyeria Civil i Enginyeria de Camins, o els seus equivalents en les universitats participants. Els estudiants de qualsevol altra titulació únicament podran actuar com a consultors i no es comptabilitzaran com a membres de l'equip.
En la UA?