Ajudes per al desenvolupament d'activitats conduents a la realització de tesis doctorals que contemplen la perspectiva de gènere

B16-472
BEQUES PREDOCTORALS
Fins al 1 març 2017
Institut Universitari d'Investigació d'Estudis de Gènere
BOUA 16/01/17
Ser estudiant d'un Programa de Doctorat de la Universitat d'Alacant. Haver registrat en el RAPI un pla d'investigació centrat en l'estudi del paper de les dones o les diferències de gènere amb la finalitat de conèixer, difondre, establir estratègies i avaluar alternatives és dels possibles plantejaments històrics, artístic-literaris, geogràfics, sociològics, econòmics, jurídics, de la salut o de qualsevol altre vessant del saber. Realitzar l'acció objecte d'ajuda en el termini màxim d'un any a partir de la resolució.
GÈNEREGÈNERE
INSTITUT UNIVERSITARI D'INVESTIGACIÓ D'ESTUDIS DE GÈNERE
Aulario II, 1ª planta
965 909 415 / 658
SOCIALS I JURÍDIQUES
6 Ajudes per a finançar activitats conduents a la realització de tesis doctorals les investigacions de les quals se centren en estudis sobre les dones, de gènere i feministes.