Beques monitoras i monitors per al programa de visites d'estudiants de secundària del curs 2017-18

B16-332
Divendres, del 12 de gener al 16 de març de 2018, i en funció de les necessitats
BEQUES DE COL·LABORACIÓ EN CENTRES, SERVEIS O ACTIVITATS DE LA UA
Des del 22 de setembre 2017 fins al 18 d`octubre 2017
Vicerectorat d'Estudiants i Ocupació - Oficina d'Informació
BOUA 22/09/17
43 € bruts per jornada
Ser estudiant de la Universitat d'Alacant i estar matriculat/da en estudis oficials (de 1r i 2n cicle, graus o màsters universitaris).
GENERALGENERAL
OFICINA D'INFORMACIÓ
Aulario II.Planta baja.
GENERAL
Acompanyament als grups d'estudiants de secundària que visiten la Universitat d'Alacant, proporcionant-los informació i assessorament sobre estudis i serveis, i suport a altres activitats informatives preuniversitàries. La sol·licitud es formalitzarà a través del formulari electrònic, al qual s'haurà d'adjuntar la documentació requerida en cada cas. L'accés al formulari electrònic es realitza identificant-se amb les mateixes claus d'usuari/a i contrasenya d'UACloud Campus Virtual.