Plan de estudios

Universidad de Alicante. Página principal
Plan de estudios: EXPERT/A EN MÀRQUETING DIGITAL I E-COMMERCE
Saltar idiomas
Español | Valencià | English
Saltar iconos
Saltar cabecera
Universidad de Alicante. Página principal
Ficha del estudio

EXPERT/A EN MÀRQUETING DIGITAL I E-COMMERCE

Codi:
 9419

Crèdits:
 20
 
Data de publicació:
 26/01/2023

Titol:
 Estudis Propis
 
Preu:
 103,50
 Crèdits en 1a matrícula
 

RAMA

Sin Validez

PLA

EXPERT/A EN MÀRQUETING DIGITAL I E-COMMERCE

TIPÚS DE ENSENYAMENT

Híbrida (semipresencial)

IDIOMES EN ELS QUALS S'IMPARTEIX

Castellà

CENTRES ON S'IMPARTEIX

Centre de Formació Contínua (ContinUA)

ESTUDI IMPARTIT CONJUNTAMENT AMB

Solament s'imparteix en aquesta universitat

DATES D'EXAMEN

Accedisca al llistat de dates d'examen per a aquesta titulació.

PLA D'ESTUDIS OFERIT

 

Llegenda: No ofertadaSense docencia
UNICO
20 crèdits
 
Curs
Titol
Crèdits
Assignatura
1
OBLIGATÒRIES
10
 
1
OBLIGATÒRIES
6
 
1
OBLIGATÒRIES
4
 
 
 
Superat aquest bloc s'obté
EXPERTO/A EN MARKETING DIGITAL Y E-COMMERCE

COMPETÈNCIES


Coneiximents/Continguts

  • CON01:Posseir i comprendre coneixements que aporten una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d'idees, sovint en un context d'investigació
  • CON02:Conèixer i comprendre els conceptes bàsics del màrqueting i la comercialització a través d'Internet i de les noves tecnologies, i la seua vinculació amb les estratègies de màrqueting globals de l'empresa.
  • CON03:Conèixer les eines d'anàlisi estratègica més habituals en l'anàlisi de l'empresa i el seu entorn.

Habilitats/Destreses

  • HD01:Que els estudiants sàpien aplicar els coneixements adquirits i la seua capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d'estudi
  • HD02:Que els estudiants siguen capaços d'integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.
  • HD03:Arreplegar, estructurar i interpretar informació, procedent de fonts bibliogràfiques i documentals
  • HD04:Analitzar els problemes amb criteris professionals basats en el maneig d'instruments tècnics
  • HD05:Decidir alternatives d'acció aplicant els coneixements a la pràctica
  • HD06:Distingir de les dades la informació rellevant impossible de reconèixer per no professionals
  • HD07:Elaborar un pla de màrqueting, utilitzant totes les eines i variables relatives al màrqueting mix
  • HD08:Aplicar diversos instruments tècnics de màrqueting i investigació comercial per a l'anàlisi de l'empresa en el seu entorn
  • HD09:Analitzar el comportament dels consumidors i els factors que influeixen en la seua conducta des de la perspectiva de màrqueting
  • HD10:Valorar a partir dels registres rellevants d'informació la situació i previsible evolució d'una empresa.
  • HD11:Aplicar les aplicacions informàtiques necessàries per al diagnòstic i anàlisi de l'àrea de màrqueting de l'empresa

Capacitats/Competències

  • C01:Que els estudiants sàpien comunicar les seues conclusions ¿i els coneixements i raons últimes que les sustenten¿ a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
  • C02:Que els estudiants posseïsquen les habilitats d'aprenentatge que els permeten continuar estudiant d'una manera que haurà de ser en gran manera autodirigido o autònom.
  • C03:Planificar el treball en equip i aplicar tècniques innovadores i dinàmiques de la gestió de treball, de projectes i d'equips
  • C04:Assimilar coneixements de manera autònoma, amb iniciativa i esperit emprenedor
  • C05:Analitzar els problemes amb raonament crític, sense prejudicis, amb precisió i rigor.
  • C06:Analitzar i sintetitzar informació per a desenvolupar un raonament crític
  • C07:Avaluar riscos i planificar estratègies
  • C08:Exercir amb soltesa qualsevol labor de gestió encomanada en l'àrea funcional de màrqueting d'una empresa o organització xicoteta, mitjana o gran.
  • C09:Decidir les variables comercials a utilitzar
  • C10:Decidir les estratègies de màrqueting en les empreses i organitzacions, especialment en els nivells operatiu i tàctic
  • C11:Elaborar informes d'assessorament sobre situacions concretes d'empreses i mercats
  • C12:Elaborar projectes de màrqueting de l'empresa
  • C13:Dirigir, comunicar i motivar als equips de vendes

L'Expert en Màrqueting Digital i e-Commerce consta de 20 crèdits ECTS distribuïts de la següent forma:

Tipus d'assignatures

Crèdits

  Obligatòries(OB)

16

  Optatives(OP)

0

  Treball Final (OB)

4

TOTAL CRÈDITS

20

 

Cada crèdit ECTS computa 25 hores de càrrega de treball de l'estudiant. 

En l'apartat "Pla d'estudis" del menú lateral es pot consultar la informació sobre cadascuna de les assignatures que integren el pla d'estudis. 

Després de superar el total de crèdits s'obté l'Estudi de Formació Permanent d'EXPERT/A EN MÀRQUETING DIGITAL I E-COMMERCE.

Aquest estudi forma part del Programa d'Estudis de Formació Permanent en MÀRQUETING, que està integrat pels següents estudis:

- Màster de Formació Permanent en Màrqueting.

- Expert en Direcció Comercial i Vendes.

- Expert en Màrqueting de la Moda.

- Expert en Màrqueting Digital i e-Commerce.

 REQUISITS D'ACCÉS

Per accedir als Estudis de Formació Permanent es requereix:

  • Estar en possessió d'un títol universitari oficial.
  • També podran accedir els qui els reste superar el TFG (treball de fi de grau) i un màxim de 9 crèdits per a obtenir la titulació de Grau.

   DIRIGIT A


El curs està dirigit a persones interessades a obtenir una formació universitària especialitzada en l'àmbit del màrqueting digital i comerç electrònic. Donat el caràcter especialitzat del curs, el perfil ideal és el d'un alumne amb estudis universitaris oficials en Administració i direcció d'empreses, Ciències Empresarials, Màrqueting i Investigació de Mercats, Publicitat i Relacions Públiques, Comunicació Audiovisual i Periodisme, Economia, Sociologia i Enginyeria Informàtica. 

  CRITERIS D'ADMISSIÓ

Tindran prioritat aquells alumnes procedents de les següents Llicenciatures o Graus, per aquest ordre:
1.    Llicenciatura o Grau en Administració i direcció d'empreses, Diplomatura en Ciències Empresarials, llicenciatura o Grau en Màrqueting i Investigació de mercats, Llicenciatura o Grau en Publicitat i RR.PP., Llicenciatura o Grau en Economia.
2.    Llicenciatura o Grau en Enginyeria Informàtica.
3.    Llicenciatura o Grau en Comunicació Audiovisual i Llicenciatura o Grau en Periodisme.
4.    Llicenciatura o Grau en Sociologia.
Quan es requerisca d'un requisit addicional, es revisarà seguint l'ordre indicat anteriorment la nota mitjana de l'expedient acadèmic de cada alumne.


  PREINSCRIPCIÓ I MATRICULACIÓ

La preinscripció es realitza en la secretaria administrativa de l'estudi, en els terminis que per a cada curs acadèmic estableixi la direcció d'estudis. 

Una vegada realitzada la preinscripció i després de l'aplicacion dels criteris d'admissió, els qui siguin admesos rebran un correu electrònic amb les instruccions per realitzar la matrícula.

  TAXES

La informació completa sobre les taxes administratives a satisfer per a cada curs acadèmic es pot consultar a la pàgina:

https://cfp.ua.es/va/taxes.html

L'Expert en Màrqueting Digital i e-Commerce és un estudi de formació permanent de la Universitat d'Alacant.

La legislació vigent permet que les universitats, fent ús de la seua autonomia, puguen impartir ensenyaments conduents a l'obtenció d'altres títols diferents als títols oficials de Grau, Màster i Doctorat.

Els Estudis de Formació Permanent estan regulats per la següent normativa:

- REIAL DECRET 822/2021, de 28 de setembre, pel qual estableix l'organització dels ensenyaments universitaris i del procediment d'assegurament de la qualitat

- Normativa d'Ensenyaments Propis de la Universitat d'Alacant (BOUA 27/01/2023)

Més informació sobre normativa:

https://cfp.ua.es/va/normativa.html

BEQUES

Es concedirà una beca, cada quinze alumnes matriculats, per un import de la meitat de la matrícula, atenent a la seua situació laboral, així com al seu expedient acadèmic i experiència prèvia en gestió de xarxes socials.

En cas de produir-se empats, l'import de la beca (50% de la matrícula) es repartirà entre els alumnes que obtinguen igual puntuació.

Saltar pie
Servicio de informática
Saltar estándares