Plan de estudios

Universidad de Alicante. Página principal
Plan de estudios: EXPERT/A EN DIRECCIÓ COMERCIAL I VENDES
Saltar idiomas
Español | Valencià | English
Saltar iconos
Saltar cabecera
Universidad de Alicante. Página principal
Ficha del estudio

EXPERT/A EN DIRECCIÓ COMERCIAL I VENDES

Codi:
 9417

Crèdits:
 20
 
Data de publicació:
 26/01/2023

Titol:
 Estudis Propis
 
Preu:
 72,45
 Crèdits en 1a matrícula
 

RAMA

Sin Validez

PLA

EXPERT/A EN DIRECCIÓ COMERCIAL I VENDES

TIPÚS DE ENSENYAMENT

Híbrida (semipresencial)

IDIOMES EN ELS QUALS S'IMPARTEIX

Castellà

CENTRES ON S'IMPARTEIX

Centre de Formació Contínua (ContinUA)

ESTUDI IMPARTIT CONJUNTAMENT AMB

Solament s'imparteix en aquesta universitat

DATES D'EXAMEN

Accedisca al llistat de dates d'examen per a aquesta titulació.

PLA D'ESTUDIS OFERIT

 

Llegenda: No ofertadaSense docencia
UNICO
20 crèdits
 
Curs
Titol
Crèdits
Assignatura
 
Superat aquest bloc s'obté
EXPERTO/A EN DIRECCIÓN COMERCIAL Y VENTAS

COMPETÈNCIES


Competències generals

  • CG1:Capacitat per a la cerca, processament i interpretació d'informació, procedents de fonts bibliogràfiques i documentals.
  • CG2:Capacitat de treballar en equip i en l'aplicació de tècniques innovadores i dinàmiques de la gestió de treball, de projectes i d'equips.
  • CG3:Capacitat d'aprenentatge autònom, d'iniciativa i d'esperit emprenedor.
  • CG4:Aplicar a l'anàlisi dels problemes criteris professionals basats en el maneig d'instruments tècnics..
  • CG5:Capacitat per a la presa de decisions aplicant els coneixements a la pràctica.
  • CG6:Derivar de les dades, informació rellevant impossible de reconèixer per no professionals.
  • CG7:Analitzar els problemes amb raonament crític, sense prejudicis, amb precisió i rigor.
  • CG8:Capacitat d'anàlisi i de síntesi, que permeta desenvolupar un raonament crític.
  • CG9:Capacitat per a l'avaluació de riscos, presa de decisions i planificació d'estratègies.

Competències Específiques

  • CE1:Integrar-se en l'àrea funcional de màrqueting d'una empresa i organització xicoteta, mitjana o gran i exercir amb soltesa qualsevol labor de gestió en ella encomanada
  • CE2:Capacitat per a dissenyar un pla de màrqueting, utilitzant totes les eines i variables relatives al màrqueting mix
  • CE3:Conèixer i Comprendre els conceptes bàsics del màrqueting i la comercialització a través d'internet i de les noves tecnologies i la seua vinculació amb les estratègies de màrqueting globals de l'empresa
  • CE4:Ser capaç de prendre decisions relatives a les variables comercials.
  • CE5:Ser capaç d'aplicar diversos instruments tècnics de màrqueting i investigació comercial a l'anàlisi de l'empresa en el seu entorn.
  • CE6:Ser capaç d'analitzar i comprendre el comportament dels consumidors i els factors que influeixen en la seua conducta des de la perspectiva de màrqueting
  • CE7:Preparar la presa de decisions de màrqueting en empreses i organitzacions, especialment en els nivells operatiu i tàctic.
  • CE8:Valorar a partir dels registres rellevants d'informació la situació i previsible evolució d'una empresa.
  • CE9:Emetre informes d'assessorament sobre situacions concretes d'empreses i mercats.
  • CE10:Redactar projectes de màrqueting de l'empresa.
  • CE11:Conèixer les eines d'anàlisi estratègica més habituals en l'anàlisi de l'empresa i el seu entorn.
  • CE12:Ser capaç de seleccionar i utilitzar aplicacions informàtiques necessàries per al diagnòstic i anàlisi de l'àrea de màrqueting de l'empresa.
  • CE13:Desenvolupar habilitats necessàries per a dirigir, comunicar i motivar als equips de vendes.

L'Expert en Direcció Comercial i Vendes consta de 20 crèdits ECTS distribuïts de la següent forma:

Tipus d'assignatures

Crèdits

  Obligatòries(OB)

20

  Optatives(OP)

0

  Treball Final (OB)

0

TOTAL CRÈDITS

20

 

Cada crèdit ECTS computa 25 hores de càrrega de treball de l'estudiant. 

En l'apartat "Pla d'estudis" del menú lateral es pot consultar la informació sobre cadascuna de les assignatures que integren el pla d'estudis. 

Després de superar el total de crèdits s'obté el Estudi de Formació Permanent d'EXPERT/A EN DIRECCIÓ COMERCIAL I VENDES

Aquest estudi forma part del Programa d'Estudis de Formació Permanent en MÀRQUETING, que està integrat pels següents estudis:

- Màster de Formació Permanent en Màrqueting.

- Expert en Direcció Comercial i Vendes.

- Expert en Màrqueting de la Moda.

- Expert en Màrqueting Digital i e-Commerce.

 REQUISITS D'ACCÉS

Per accedir als Estudis de Formació Permanent es requereix:

  • Estar en possessió d'un títol universitari oficial.
  • També podran accedir els qui els reste superar el TFG (treball de fi de grau) i un màxim de 9 crèdits per a obtenir la titulació de Grau.

   DIRIGIT A

El curs està dirigit a persones interessades a obtenir una formació universitària especialitzada en l'àmbit de la gestió comercial i l'adreça de vendes. Donat el caràcter especialitzat del curs el perfil ideal és el d'un alumne amb estudis universitaris oficials en Administració i direcció d'empreses, Economia, Enginyeria, Publicitat i Relacions Públiques, Comunicació Audiovisual, Dret, Sociologia, Ciències Empresarials, Turisme i, en general, aquelles titulacions de naturalesa similar.

  CRITERIS D'ADMISSIÓ

 
Tindran prioritat aquells alumnes procedents de les següents Llicenciatures o Graus, per aquest ordre: 
1.    Llicenciatura o Grau en Màrqueting i Investigació de mercats.
2.    Llicenciatura o Grau en Administració i direcció d'empreses, diplomatura en Ciències Empresarials, llicenciatura o grau en Comunicació, llicenciatura o Grau en Publicitat i RR.PP.
3.    Llicenciatura o Grau en Economia, Llicenciatura o Grau en Sociologia.
4.    Altres Llicenciatures o Graus.
Quan es requerisca d'un requisit addicional, es revisarà seguint l'ordre indicat anteriorment la nota mitjana de l'expedient acadèmic de cada alumne.

  PREINSCRIPCIÓ I MATRICULACIÓ

La preinscripció es realitza en la secretaria administrativa de l'estudi, en els terminis que per a cada curs acadèmic estableixi la direcció d'estudis. 

Una vegada realitzada la preinscripció i després de l'aplicacion dels criteris d'admissió, els qui siguin admesos rebran un correu electrònic amb les instruccions per realitzar la matrícula.

 

  TAXES

La informació completa sobre les taxes administratives a satisfer per a cada curs acadèmic es pot consultar a la pàgina:

https://cfp.ua.es/va/taxes.html

L'expert en Direcció Comercial y Vendes és un estudi de formació permanent de la Universitat d'Alacant.

La legislació vigent permet que les universitats, fent ús de la seua autonomia, puguen impartir ensenyaments conduents a l'obtenció d'altres títols diferents als títols oficials de Grau, Màster i Doctorat.

Els Estudis de Formació Permanent estan regulats per la següent normativa:

- REIAL DECRET 822/2021, de 28 de setembre, pel qual estableix l'organització dels ensenyaments universitaris i del procediment d'assegurament de la qualitat

- Normativa d'Ensenyaments Propis de la Universitat d'Alacant (BOUA 27/01/2023)

Més informació sobre normativa:

https://cfp.ua.es/va/normativa.html

BEQUES

Es concedirà una beca, cada quinze alumnes matriculats, per un import de la meitat de la matrícula, atenent a la seua situació laboral, disponibilitat horària i expedient acadèmic i/o professional (prioritzant l'experiència prèvia en gestió i difusió de xarxes socials).

En cas de produir-se empats, l'import de la beca (50% de la matrícula) es repartirà entre els alumnes que obtinguen igual puntuació.

Saltar pie
Servicio de informática
Saltar estándares