Plan de estudios

Universidad de Alicante. Página principal
Plan de estudios: MÀSTER DE FORMACIÓ PERMANENT EN COMERÇ INTERNACIONAL
Saltar idiomas
Español | Valencià | English
Saltar iconos
Saltar cabecera
Universidad de Alicante. Página principal
Ficha del estudio

MÀSTER DE FORMACIÓ PERMANENT EN COMERÇ INTERNACIONAL

Codi:
 9370

Crèdits:
 60
 
Data de publicació:
 26/01/2023

Titol:
 Estudis Propis
 
Preu:
 75
 Crèdits en 1a matrícula
 

RAMA

Sin Validez

PLA

MÀSTER DE FORMACIÓ PERMANENT EN COMERÇ INTERNACIONAL

TIPÚS DE ENSENYAMENT

Presencial

IDIOMES EN ELS QUALS S'IMPARTEIX

Castellà
Anglès

CENTRES ON S'IMPARTEIX

Centre de Formació Contínua (ContinUA)

ESTUDI IMPARTIT CONJUNTAMENT AMB

Solament s'imparteix en aquesta universitat

DATES D'EXAMEN

Accedisca al llistat de dates d'examen per a aquesta titulació.

PLA D'ESTUDIS OFERIT

 

Llegenda: No ofertadaSense docencia
ÚNICO

El PEFP en Comerç Internacional de la Universitat d'Alacant pretén formar especialistes en Comerç Internacional que poden gestionar aqueixos processos de canvis, prenent les decisions adequades a cada moment i ajudar a la internacionalització empresarial de les nostres PIMES.

La formació d'experts en la direcció i gestió del comerç internacional per mitjà d'un programa en el qual es presta especial atenció a les qüestions pràctiques.

COMPETÈNCIES


Coneiximents/Continguts

  • CON1: Posseir i comprendre coneixements que aporten una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d'idees, sovint en context de recerca.
  • CON2: Aprofundir en el coneixement de les principals institucions internacionals, tant en l'àmbit mundial, supranacional, nacional i regional, fent especial recalcament en els seus mecanismes de resolució de conflictes, mètodes d'interacció, funcionament i canals per les quals influeixen en l'economia internacional.
  • CON3: Estudi en profunditat dels diferents mercats en els quals actua una empresa internacionalitzada: mercats de treball, comprats de capitals, comprats d'insumos, mercats financer, comprats de divises i mercats finals.
  • CON4:Aprendre tècniques de gestió d'una empresa internacionalitzada.
  • CON5: Aprendre les estratègies amb les quals explica l'empresari per a introduir-se en els diferents mercats.
  • CON6: Conèixer les diferents barreres comercials que actualment existeixen.
  • CON7: Dominar les claus de les grans àrees econòmiques mundials, per a convertir-les en avantatges competitius per a l'empresa.

Habilitats/Destreses

  • HD1: Que els estudiants sàpien comunicar les seues conclusions -i els coneixements i raons últimes que les sustenten- a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
  • HD2: Que els estudiants posseïsquen les habilitats d'aprenentatge que els permeten continuar estudiant d'una manera que haurà de ser en gran mesura autodirigido o autònom.
  • HD3: Desenvolupar habilitats de lideratge.
  • HD4:Desenvolupar habilitats de negociació
  • HD5:Desenvolupar habilitats de treball en equip.
  • HD6: Aprendre a cercar i seleccionar informació rellevant.
  • HD7: Gestionar de manera experta i aplicada una cartera d'inversions internacionals.
  • HD8: Ser capaç de dirigir una cadena productiva dispersa en diferents països.
  • HD9: Saber aplicar les competències de gestió d'empreses locals que l'alumne posseeix a l'adreça d'una empresa internacionalitzada.

Capacitats/Competències

  • C1: Que els estudiants sàpien aplicar els coneixements adquirits i la seua capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d'estudi.
  • C2: Que els estudiants siguen capaços d'integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.
  • C3:Aprender a actuar con ética, honestidad y justicia.
  • C4: Aprendre a prendre decisions en un món dinàmic i canviant.
  • C5: Capacitat de reflexió sobre qüestions d'actualitat.
  • C6:Aprendre a enfocar els diferents problemes des de múltiples dimensions
  • C7: Dominar les claus per a utilitzar un enfocament global, fent ús del concepte d'eficiència dinàmica propi d'una economia en constant canvi.
  • C8: Ser capaç de triar als socis comercials més adequats en cada situació.
  • C9: Liderar, des d'un enfocament ètic integral i de responsabilitat social, projectes i equips valorant l'impacte de les seues decisions en els beneficis, el mercat, les persones i la societat.

El Màster de Formació Permanent en Comerç Internacional consta de 60 crèdits ECTS distribuïts de la següent forma:

Tipus d'assignatures

Crèdits

Obligatòries(OB)

48

Optatives(OP)

0

  Pràctiques Externes

0

Treball Fi de Màster (OB)

12

TOTAL CRÈDITS

60

 

Cada crèdit ECTS computa 25 hores de càrrega de treball de l'estudiant.

En l'apartat "Pla d'estudis" del menú lateral es pot consultar la informació sobre cadascuna de les assignatures que integren el pla d'estudis.

Després de superar el total de crèdits s'obté el títol propi de  MÀSTER DE FORMACIÓ PERMANENT EN COMERÇ INTERNACIONAL.

Aquest títol propi forma part del Programa d'Estudis de Formació Permanent en COMERÇ INTERNACIONAL, que està integrat pels següents estudis de formació permanent:

  Màster de Formació Permanent en Comerç Internacional.

  Especialista en Comerç Internacional.

  Expert en Comerç Internacional.

 

REQUISITS D'ACCÉS

Per accedir als Estudis de Formació Permanent es requereix:

  • Estar en possessió d'un títol universitari oficial.
  • També podran accedir els qui els reste superar el TFG (treball de fi de grau) i un màxim de 9 crèdits per a obtenir la titulació de Grau.

 

DIRIGIT A

Llicenciats en ADE, Economia, Dret, Sociologia, Filologia, Enginyeria i Diplomats en Relacions Laborals, Ciències Empresarials i Turisme. I nous graus.

 

CRITERIS D'ADMISSIÓ

 

1. TITULACIÓ UNIVERSITÀRIA OFICIAL

2. IDIOMES

3. CURRICULUM VITAE

 

PREINSCRIPCIÓ I MATRICULACIÓ

La preinscripció es realitza en la secretaria administrativa de l'estudi, en els terminis que per a cada curs acadèmic estableixi la direcció d'estudis (veure dades de contacte en l'apartat "+info" del menú lateral).

Una vegada realitzada la preinscripció i després de l'aplicacion dels criteris d'admissió, els qui siguin admesos rebran un correu electrònic amb les instruccions per realitzar la matrícula.

 

TAXES

La informació completa sobre les taxes administratives a satisfer per a cada curs acadèmic es pot consultar a la pàgina:

https://cfp.ua.es/va/taxes.html

El Master de Formació Permanent en Comerç Internacional és un estudi de formació permanent de la Universitat d'Alacant.

La legislació vigent permet que les universitats, fent ús de la seua autonomia, puguen impartir ensenyaments conduents a l'obtenció d'altres títols diferents als títols oficials de Grau, Màster i Doctorat.

Els Estudis de Formació Permanent estan regulats per la següent normativa:

- REIAL DECRET 822/2021, de 28 de setembre, pel qual estableix l'organització dels ensenyaments universitaris i del procediment d'assegurament de la qualitat

- Normativa d'Ensenyaments Propis de la Universitat d'Alacant (BOUA 27/01/2023)


Més informació sobre normativa:

https://cfp.ua.es/va/normativa.html

INFORMACIÓ DE CONTACTE

 

Emilia Flores López

Edifici d'Instituts Universitaris. Despatx nº 4 

Ctra. San Vicent del Raspeig, s/n 03080 Alacant

Telèfon: 965903582

emilia.flores@ua.es

https://iei.ua.es/ca/docencia/master-comercio-internacional/

 

ORGANITZADORS ACADÈMICS

Institut d'Economia Internacional

DIRECCIÓ ACADÈMICA

  • Director d'estudis:

Gloria Pardo Alés

  • Coordinador d'estudis:

Alfonso Ortega Giménez

Saltar pie
Servicio de informática
Saltar estándares