Plan de estudios

Universidad de Alicante. Página principal
Plan de estudios: EXPERT/A EN COACHING ORGANITZACIONAL
Saltar idiomas
Español | Valencià | English
Saltar iconos
Saltar cabecera
Universidad de Alicante. Página principal
Ficha del estudio

EXPERT/A EN COACHING ORGANITZACIONAL

Codi:
 9446

Crèdits:
 18
 
Data de publicació:
 19/06/2024

Titol:
 Estudis Propis
 
Preu:
 60,95
 Crèdits en 1a matrícula
 

RAMA

Sin Validez

PLA

EXPERT/A EN COACHING ORGANITZACIONAL

TIPÚS DE ENSENYAMENT

Sense definir

IDIOMES EN ELS QUALS S'IMPARTEIX

Sense definir

CENTRES ON S'IMPARTEIX

CENTRE DE FORMACIÓ PERMANENT

ESTUDI IMPARTIT CONJUNTAMENT AMB

Solament s'imparteix en aquesta universitat

DATES D'EXAMEN

Accedisca al llistat de dates d'examen per a aquesta titulació.

PLA D'ESTUDIS OFERIT

Node inicial:
 

Llegenda: No ofertadaSense docencia
ÚNICO
18 crèdits
 
 
Superat aquest bloc s'obté
EXPERTO/A EN COACHING ORGANIZACIONAL
CONDICIONADA
 
 
 

- Proporcionar una comprensió profunda de la psicologia i el comportament organitzacional per a aplicar aquests coneixements en el context del coaching en les organitzacions.

- Capacitar als participants en l'avaluació i mesurament de processos i resultats del coaching, assegurant l'efectivitat i millora contínua de les intervencions de coaching.

- Dotar d'eines i estratègies per a la gestió efectiva del canvi en organitzacions, un aspecte crític en el món empresarial contemporani.

- Brindar coneixements i habilitats en emprenedoria i màrqueting específics per a coaches, permetent així una millor posicionament i de star en les organitzacions.

COMPETÈNCIES


Coneiximents/Continguts

  • CON1:Posseir i comprendre coneixements que aporten una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d'idees, sovint en un context d'investigació
  • CON3:Adherir a alts estàndards ètics i promoure la integritat en totes les interaccions amb els clients
  • CON4:Comprendre l'estructura i cultura organitzacional, identificar desafiaments específics i avaluar les necessitats de desenvolupament del lideratge.
  • CON5:Avaluar i millorar el rendiment dels líders, identificant àrees de fortalesa i oportunitats de desenvolupament.
  • CON7:Avaluar i mesurar l'impacte del coaching executiu en els resultats organitzacionals i en el desenvolupament individual del líder.
  • CON8:Promoure una cultura de responsabilitat personal i professional, reconeixent la importància d'assumir la responsabilitat per accions i decisions.

Habilitats/Destreses

  • HD1:Que els estudiants sàpien comunicar les seues conclusions ¿i els coneixements i raons últimes que les sustenten¿ a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
  • HD2:Que los estudiantes posean las habilidades de aprendizaje que les permitan continuar estudiando de un modo que habrá de ser en gran medida autodirigido o autónomo.
  • HD5:Facilitar processos de canvi organitzacional i ajudar els líders a gestionar la resistència i #adaptar a noves circumstàncies.
  • HD10:Desenvolupar la resiliència per a afrontar els desafiaments, tant propis com dels clients, i gestionar l'estrés de manera efectiva.
  • HD13:Fomentar la creativitat per a abordar problemes de manera innovadora i aplicar el pensament crític per a analitzar i avaluar situacions.
  • HD14:Mantindre una mentalitat oberta cap a l'aprenentatge continu, buscant millorar constantment les habilitats i coneixements de coaching.
  • HD15:Desenvolupar habilitats per a abordar i gestionar conflictes de manera constructiva, promovent un ambient de col·laboració i resolució.

Capacitats/Competències

  • C1:Que els estudiants sàpien aplicar els coneixements adquirits i la seua capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d'estudi
  • C2:Que els estudiants siguen capaços d'integrar coneixements i #enfrontar a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.
  • C3:Comprendre les teories fonamentals del coaching
  • C4:Fomentar l'autoconsciència i la capacitat de reflexionar sobre el propi estil de coaching
  • C6:Aprendre a avaluar les necessitats i fortaleses dels clients
  • C7:Comprendre la dinàmica organitzacional
  • C12:Facilitar la negociació i la resolució de conflictes en entorns executius, promovent la col·laboració i la presa de decisions efectives.
  • C13:Ajudar els executius a desenvolupar competències específiques, com a habilitats de comunicació, lideratge estratègic i gestió del talent.
  • C14:Facilitar el canvi de comportament en executius, ajudant-los a superar obstacles i adoptar noves formes de lideratge.
  • C16:Ser capaç d'adaptar-se a diverses situacions i estils de clients, ajustant l'enfocament de coaching segons les necessitats individuals.
  • C18:Construir i mantenir relacions efectives amb altres professionals, col·laborant quan siga necessari per a brindar un suport integral al client.

L'Expert/a en Coaching Organitzacional consta de 18 crèdits ECTS distribuïts de la següent forma:

Tipus d'assignatures

Crèdits

Obligatòries(OB)

18

Optatives(OP)

0

  Pràctiques Externes

0

Treball Fi de Màster (OB)

0

TOTAL CRÈDITS

18

 

Cada crèdit ECTS computa 25 hores de càrrega de treball de l'estudiant.

En l'apartat "Pla d'estudis" del menú lateral es pot consultar la informació sobre cadascuna de les assignatures que integren el pla d'estudis.

Després de superar el total de crèdits s'obté el títol propi d'EXPERT/A EN COACHING ORGANITZACIONAL.

Aquest títol propi forma part del Programa d'Estudis de Formació Permanent en COACHING PROFESSIONAL, EXECUTIU I ORGANITZACIONAL, que està integrat pels següents estudis de formació permanent:

  Màster de Formació Permanent en Coaching Professional, Executiu i Organitzacional

  Export/a en Coaching Professional.

  Expert/a en Coaching Executiu.

  Expert/a en Coaching Organitzacional.

REQUISITS D'ACCÉS

Per accedir als Estudis de Formació Permanent es requereix:

  • Estar en possessió d'un títol universitari oficial.
  • També podran accedir els qui els reste superar el TFG (treball de fi de grau) i un màxim de 9 crèdits per a obtenir la titulació de Grau.

 

DIRIGIT A

- Professionals que busquen ampliar les seues habilitats en coaching per a aplicar-les en el seu camp de treball, com a psicòlegs, educadors, gerents de recursos humans, etc.

- Persones interessades en el desenvolupament personal i professional, buscant eines per a millorar la seua qualitat de vida i la dels altres.

- Individus que desitgen iniciar una carrera en l'àmbit del coaching personal.

 

CRITERIS D'ADMISIÓ

- L'admissió es realitzarà per ordre d'inscripció.

- Encara que el curs està obert a tots, es recomana que els candidats tinguen un interés genuí en el coaching i el desenvolupament personal.

- Es valora l'experiència prèvia en àrees relacionades, encara que no és un requisit indispensable.

- Es pot considerar la realització d'una entrevista o la presentació d'una carta de motivació per a entendre millor les expectatives i objectius dels candidats en relació al curs.

 

PREINSCRIPCIÓ I MATRICULACIÓ

La preinscripció es realitza via web, en els terminis que per a cada curs acadèmic establisca la direcció d'estudis.

Una vegada realitzada la preinscripció i després de la aplicacion dels criteris d'admissió, els qui siguen admesos rebran un correu electrònic amb les instruccions per a realitzar la matrícula.

 

TAXES

La informació completa sobre les taxes administratives a satisfer per a cada curs acadèmic es pot consultar a la pàgina:

https://cfp.ua.es/va/taxes.html

L'Expert/a en Coaching Organitzacional és un estudi de formació permanent de la Universitat d'Alacant.

La legislació vigent permet que les universitats, fent ús de la seua autonomia, puguen impartir ensenyaments conduents a l'obtenció d'altres títols diferents als títols oficials de Grau, Màster i Doctorat.

Els Estudis de Formació Permanent estan regulats per la següent normativa:

- REIAL DECRET 822/2021, de 28 de setembre, pel qual estableix l'organització dels ensenyaments universitaris i del procediment d'assegurament de la qualitat

- Normativa d'Ensenyaments Propis de la Universitat d'Alacant (BOUA 27/01/2023)


Més informació sobre normativa:

https://cfp.ua.es/va/normativa.html

Saltar pie
Servicio de informática
Saltar estándares