Ciències Socials i Jurídiques
GRAU EN MESTRE EN EDUCACIÓ INFANTIL
Presencial
Facultat d'Educació
Solament s'imparteix en aquesta universitat
Accedisca al llistat de dates d'examen per a aquesta titulació.
Leyenda: | No ofertada | Sense docencia |
L'objectiu fonamental del títol és formar mestres en educació infantil capaços de contribuir al desenvolupament integral dels xiquets i xiquetes, tenint en compte el seu context familiar i sociocultural i que, en conseqüència, sàpien donar resposta a les necessitats de l'alumnat.
Els objectius que es plantegen en aquest títol són les següents:
• Adquirir i comprendre els coneixements necessaris de les diferents àrees d'estudi que inclou el títol perquè capaciten per a la professió de mestre en educació infantil.
• Saber aplicar aquests coneixements al treball d'una forma professional, demostrant el domini de les competències mitjançant l'elaboració i la defensa d'arguments i la resolució de problemes en aquestes àrees d'estudi.
• Ser capaços de recollir i interpretar dades rellevants de les diferents àrees d'estudi i d'emetre judicis que incloguen una reflexió sobre temes rellevants de tipus socioeducatiu, científic i ètic.
• Ser capaços de transmetre informació, idees, problemes i solucions al personal especialitzat i vinculat amb la seua formació, i a persones amb vinculació indirecta.
• Adquirir les habilitats d'aprenentatge necessàries per a ampliar els seus estudis amb autonomia.
• Promoure el respecte als drets fonamentals i d'igualtat entre homes i dones.
• Promoure el respecte i promoció dels drets humans i els principis d'accessibilitat universal i disseny per a tots de conformitat amb la disposició final desena de la Llei 51/2003, del 2 de desembre, d'Igualtat d'oportunitats, no discriminació i accessibilitat universal de les persones amb discapacitat.
• Promoure els valors propis d'una cultura de pau i de valors democràtics.
El grau en Mestre en Educació Infantil s'organitza en assignatures semestrals de 6 i 9 crèdits europeus ECTS cadascuna. En concret, els estudiants hauran de cursar cada semestre 30 crèdits ; d'aquesta manera aconseguiran els 60 crèdits per curs acadèmic i un total de 240 crèdits en quatre cursos acadèmics.
Per a facilitar la possibilitat de compatibilitzar els estudis amb altres activitats s'estableix la possibilitat que l'alumnat puga ser estudiant a temps parcial, cursant 30 ECTS per curs acadèmic.
Mòdul |
Crèdits |
Formació bàsica (FB) |
102 |
Didàctic disciplinari (OB) |
60 |
Optativitat (OP) |
24 |
Pràctiques externes (PEX) |
48 |
Treball final de grau |
6 |
Crèdits totals |
240 |
La proposta de pla d'estudis del títol de Grau en Mestre en Educació Infantil està basada en el RD 1393/2007, de 29 d'octubre, pel qual s'estableix l'ordenació de les ensenyament universitàries oficials (art. 12.9), en la Resolució de 17 de desembre de 2007 de la Secretaria d'Universitats i Recerca, en l'ORDRE ECI/3854/2007, de 27 de desembre i en la Normativa per al Disseny, Elaboració i Aprovació dels Planes d'Estudi de Grau de la Universitat d'Alacant.
D'aquesta manera, aquest pla d'estudis s'adscriu a la branca de les Ciències Socials i Jurídiques per tenir 36 crèdits en matèries bàsiques incloses en aquesta branca. Així, les matèries incloses en la planificació del títol estan en relació directa amb les competències que ha d'adquirir l'alumnat, que fixa l'Ordre Ministerial indicada i que estan contemplades en les competències generals i específiques del grau.
El nostre títol s'estructura en quatre mòduls:
1. Formació Bàsica, al que se li han assignat 102 crèdits.
2. Didàctic i Disciplinar, els crèdits del qual són 60.
3. Optativitat amb 24 crèdits, amb possibilitat d'opció als Esments en Llengua estrangera: Inglés, Educació Física, Música o Educació Especial/Pedagogia, si es cursen els 24 crèdits en les optatives vinculades a aquests esments.
4. Practicum i Treballe Fi de Grau, al que li corresponen 54 crèdits, completant així els 240 del Grau. El Practicum 3 i Treballe Fi de Grau poden vincular-se a una dels esments contemplats en el present pla d'estudis, realitzant pràctiques en un centre educatiu sota la tutorización d'un professional de l'especialitat corresponent.
Una vegada que la La ORDRE ECI/3854/2007, de 27 de desembre, per la qual s'estableixen els requisits per a la verificació dels títols universitaris oficials que habiliten per a l'exercici de la professió de Mestre en Educació Infantil, estableix que en aquests ensenyaments podran proposar-se esments qualificadores, adequades als objectius, cicles i àrees de l'Educació Infantil, que s'estableixen en els articles 13 i 14 de la Llei Orgànica 2/2006, de 3 de maig, d'Educació; en el present Pla d'Estudis de Grau de Mestre en Educació Infantil es proposen els següents esments:
1. Esment en Llengua Estrangera: Anglès
2. Esment en Educació Física
3. Esment en Música
4. Esment en Educació Especial/Pedagogia Terapèutica
Per a aconseguir qualsevol dels esments cualificadoras cal que l'estudiant curse 24 crèdits d'assignatures del Mòdul d'Optativitat corresponents a l'esment i els crèdits del Practicum 3 i Treball Fi de Grau.
Les assignatures optatives que conformen els esments es cursaran a partir del tercer any.
A continuació passem a detallar els mòduls Practicum i Treball Final de Grau i el de Optativitat per les seues característiques específiques:
Practicum i Treballe Fi de Grau
Practicum:
Aquesta Universitat, per a la realització de les pràctiques dels estudis de mestres, té establit un conveni amb la Conselleria Educació de la Generalitat Valenciana.
Aquest Conveni Marque, subscrit l'1 de març de 2007, estableix l'acceptació d'estudiants dels plans de la Facultat d'Educació en els centres educatius dependents d'aquesta Conselleria i sostinguts amb fons públics. Així mateix, es fixa la composició d'una Comissió Mixta com a òrgan encarregat de l'organització i el seguiment. A més, mitjançant una Ordre, es regula el desenvolupament de les pràctiques dels estudiants.
Òbviament, davant el desenvolupament d'aquest nou Prácticum, s'està en una fase d'ampliació i adequació del referit conveni.
Per tant, el Practicum d'aquest grau es desenvoluparà en centres d'Educació Infantil, en els dos cicles, reconeguts com a centres de formació en pràctiques mitjançant el Conveni més amunt esmentat. Tindrà caràcter presencial i estarà tutelat per professors universitaris i mestres d'educació infantil acreditats com a tutors de pràctiques per la Conselleria d'Educació.
A part d'aquest Conveni Marque la Facultat podrà establir convenis amb diferents empreses, institucions o col·legis privats, subscrits a títol individual.
Aquest conveni marque, a través d'una comissió mixta, estableix que anualment la Conselleria d'Educació designarà els centres i mestres participants en el desenvolupament de les pràctiques. En qualsevol cas, la cooperació, la col·laboració i les bones pràctiques procedimentals han sigut la tradició i la història entre ambdues institucions i Conselleria- i entre la Facultat d'Educació i els centres escolars, la qual cosa assegura l'adequació d'aquest tipus de professionals a les necessitats formatives del nostre alumnat.
El Practicum s'organitza en tres períodes que les seues principals característiques són:
Període de Pràctiques 1.
El context de la pràctica serà una escola o un col·legi amb l'etapa d'educació infantil. Els aprenentatges es faran sobretot a partir de a) l'observació, l'anàlisi i la reflexió dels diferents elements de la realitat de l'escola infantil, i b) la participació col·laborativa amb el supervisor en les accions pròpies del docent, tant en el centre com en l'aula, especialment en el treball en racons. Inclouria sobretot la part del Practicum corresponent a la Formació Bàsica.
Període de Pràctiques 2.
El context de la pràctica serà una escola o un col·legi amb l'etapa d'educació infantil. Els aprenentatges es faran sobretot a partir de a) l'observació, l'anàlisi i la reflexió dels diferents elements de l'aula en el segon cicle d'educació infantil, tant en el centre com en l'aula, i b) l'actuació docent en els processos d'interacció d'aprenentatge amb alumnes, especialment en el format de projecte de treball i en propostes específiques de tallers. Inclouria sobretot la part del Practicum Didàctic-Disciplinar.
Període de Pràctiques 3.
En el tercer període els aprenentatges se centraren en una proposta o intervenció específica. Inclouria un major grau de professionalització docent. El Practicum 3 podrà vincular-se a un esment. Per a obtenir un esment s'hauran de cursar els crèdits corresponents al Practicum 3 vinculats a l'esment corresponent, realitzant pràctiques en un centre educatiu sota la tutorització d'un professional de l'especialitat corresponent.
Treballe Fi de Grau.
Té caràcter obligatori i consta de 6 crèdits. El Treball Fi de Grau es concep com el treball final a través del com l'estudiant demostra i defensa que ha adquirit totes les competències requerides per a l'obtenció del títol de Maestro en Educació Infantil per la Universitat d'Alacant El Treball Fi de Grau podrà vincular-se a un esment. Per a obtenir un esment s'hauran de cursar els crèdits corresponents al Treballe Fi de Grau vinculats a l'esment corresponent.
L'alumne o alumna haurà de cursar 24 crèdits d'optativitat que haurà d'escollir entre les assignatures que s'ofereixen com a optatives. Per a obtenir un Esment s'hauran de cursar els 24 crèdits de les assignatures optatives vinculades a l'Esment corresponent.
A més, l'estudiant haurà de tenir garantida la possibilitat d'obtenir reconeixement acadèmic de fins a un màxim de sis crèdits optatius del total del pla d'estudis cursat, per la participació en activitats universitàries culturals, esportives, de representació estudiantil, solidàries i de cooperació. Abans del començament de cada curs acadèmic, el Consell de Govern definirà la naturalesa de les activitats que tindran aquest reconeixement acadèmic.
ASSIGNATURA |
TIPUS |
ECTS |
DIDÀCTICA DE LA LLENGUA FRANCESA |
OP |
6 |
EDUCAR EN IGUALTAT DE GÈNERE |
OP |
6 |
LITERATURA CASTELLANA INFANTIL I JUVENIL I ANIMACIÓ A LA LECTURA |
OP |
6 |
DRAMATITZACIÓ I TEATRE EN L'AULA (CASTELLÀ) |
||
LLENGUA CATALANA II PER A L'EDUCACIÓ INFANTIL |
OP |
6 |
TALLER DE CREACIÓ VERBAL EN CATALÀ |
||
LITERATURA CATALANA INFANTIL |
||
EDUCACIÓ CIENTÍFICA PER A MESTRES |
OP |
6 |
TALLER DE MATEMÀTIQUES |
OP |
6 |
PEDAGOGIA I DIDÀCTICA DE LA RELIGIÓ EN L'ESCOLA |
OP |
6 |
ASSIGNATURES VINCULADES A l'ESMENT EN LLENGUA ESTRANGERA ANGLÈS |
||
ANGLÈS: LECTO-ESCRIPTURA I METODOLOGIA DE L'ENSENYAMENT BASAT EN EL TEXT |
OP |
6 |
INTEGRACIÓ DE LES HABILITATS COMUNICATIVES (INTEGRATING SKILLS) |
OP |
6 |
CONTENT AND LANGUAGE INTEGRATED LEARNING (CLIL) |
OP |
6 |
INDEPENDENT ENGLISH USER |
OP |
6 |
ASSIGNATURES VINCULADES A l'ESMENT EN EDUCACIÓ FÍSICA |
||
ACTIVITAT FÍSICA EN EL MEDI NATURAL |
OP |
6 |
JOC I ESPORT ESCOLAR |
OP |
6 |
BASES KINESIOLÒGIQUES DE L'ACTIVITAT FÍSICA |
OP |
6 |
TEORIA I PRÀCTICA DEL CONDICIONAMENT FÍSIC AMB JOVES |
OP |
6 |
ASSIGNATURES VINCULADES A l'ESMENT EN MÚSICA |
||
EDUCACIÓ VOCAL I AUDITIVA |
OP |
6 |
EDUCACIÓ RÍTMICA I MOVIMENT |
OP |
6 |
L'AUDICIÓ COM A ELEMENT EDUCATIU. HISTÒRIA DE LA MÚSICA, PATRIMONI MUSICAL I FOLKLORE |
OP |
6 |
EDUCACIÓ MUSICAL I LA SEUA DIDÀCTICA |
OP |
6 |
ASSIGNATURES VINCULADES A l'ESMENT EN EDUCACIÓ ESPECIAL/PEDAGOGÍA TERAPÈUTICA |
||
DISCAPACITAT INTEL·LECTUAL, TRASTORNS DE L'ESPECTRE AUTISTA I ALTES CAPACITATS |
OP |
6 |
DISCAPACITATS SENSORIALS I MOTRIUS: DESENVOLUPAMENT, COMUNICACIÓ I INTERVECIÓ |
OP |
6 |
DIFICULTATS D'APRENENTATGE I EDUCACIÓ COMPENSATÒRIA |
OP |
6 |
PROBLEMES I TRASTORNS DE CONDUCTA |
OP |
6 |
L’alumnat que cursa títols de grau a la Universitat d'Alacant ha d'acreditar, com a mínim, el nivell B1 en una llengua estrangera per a poder obtenir-ne el títol (tot i això, recomanem el B2). El nivell de llengua requerit s’adequa al Marc de Referència Europeu per a les Llengües Modernes.
L'acreditació del nivell de llengua es pot obtenir prèviament o en qualsevol moment durant els estudis universitaris. En tot cas, per a poder avaluar el treball de fi de grau caldrà tenir-lo acreditat.
Les diverses vies per a obtenir l'acreditació es poden consultar en la informació addicional que inclou aquest apartat.
Per a l’alumnat que, en finalitzar els estudis, vulga dedicar-se a la docència no universitària és absolutament recomanable l'obtenció de la capacitació docent en llengües (valencià o llengües estrangeres).
La capacitació es pot obtenir seguint itineraris específics en els plans d'estudis o superant el curs de capacitació per a l'ensenyament en valencià, alemany, francès o anglès que imparteix la UA.
Tots els ensenyaments oficials de grau acaben amb l'elaboració i defensa d'un treball fi de grau, que ha de fer-se en la fase final del pla d'estudis i estar orientat a l'avaluació de competències associades al títol.
El TFG és un treball original, autònom i personal, l'elaboració del qual podrà ser individual o coordinada, que cada estudiant ha de fer orientat per un tutor o tutora. Això permetrà a l'alumnat mostrar de manera integrada els continguts formatius rebuts i les competències adquirides associades al títol de grau.
Per a poder matricular-se del TFG, cal complir els requisits establits en la normativa de permanència i continuació d'estudis per a alumnes matriculats en títols de grau de la Universitat d'Alacant. Entre aquests requisits destaca el de haver superat un mínim de 168 crèdits, en els títols de grau de 240 crèdits, o de 228 en els títols de grau de 300 crèdits o més.
Per a poder avaluar el TFG, s'ha d'haver acreditat el nivell B1 de llengua estrangera (recomanable el B2).
Podran sol·licitar l'admissió a aquesta titulació les persones que reunisquen algun dels següents requisits d'accés:
1. BATXILLERAT LOMCE I PROVA D’ACCÉS A LA UNIVERSITAT (PAU): Es pot accedir des de qualsevol modalitat de batxillerat.
TAULA 1
2. BATXILLERATS ANTERIORS AMB O SENSE PAU SUPERADA: l’alumnat que haja fet estudis de batxillerat de plans anteriors i tinga superada la selectivitat manté la nota d’accés, tot i que
Els alumnes que van acabar el batxillerat en el curs 2015/16 i no van superar la selectivitat (o no s’hi van presentar) i els que en el curs 2016/17 estiguen repetint assignatures de 2n de batxillerat poden accedir als estudis de grau universitari sense haver de superar la PAU. La seua nota d’accés serà la de l’expedient de batxillerat.
L’alumnat de l’antic sistema de BUP i COU manté la qualificació d’accés obtinguda en la prova de selectivitat.
Només qui va superar el COU abans del curs 1974/75 (any d’implantació de la selectivitat) hi pot accedir sense superar proves d’accés.
Els estudiants procedents de sistemes educatius espanyols més antics (estudis de batxillerat amb pla anterior al 1953, estudis de batxillerat superior, curs preuniversitari i proves de maduresa) poden accedir a estudis oficials de grau amb la nota d’accés que van obtenir.
3. FORMACIÓ PROFESSIONAL. Títols de tècnic superior de formació professional, tècnic superior d’arts plàstiques i disseny o tècnic esportiu superior: s’hi pot accedir des de qualsevol família professional.
4. ESTUDIANTS DE SISTEMES EDUCATIUS DE PAÏSOS DE LA UNIÓ EUROPEA O D’ALTRES ESTATS AMB ELS QUALS ESPANYA HAJA SUBSCRIT ACORDS INTERNACIONALS. Cal acreditació d’accés expedida per la UNED.
5. ELS ESTUDIANTS DE SISTEMES EDUCATIUS ESTRANGERS, prèvia sol·licitud d’homologació del títol d’origen al títol espanyol de batxillerat, poden examinar-se de quatre assignatures, com a màxim, de les oferides en les proves de competències específiques (PCE) de la UNED (almenys una assignatura troncal comuna).
6. ALTRES. Titulats universitaris i assimilats, proves d'accés per a majors de 25 anys (opció preferent: Ciències Socials i Jurídiques), accés amb acreditació d'experiència laboral o professional (majors de 40 anys), accés per a majors de 45 anys mitjançant prova.
Assignatures de Batxillerat |
||||||||||||||||||||||
Cursos 2010-11 2011-12 |
0.1 | |||||||||||||||||||||
0.2 | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | |
Cursos 2012-13 2013-14 2014-15 2015-16 2016-17 |
0.1 | |||||||||||||||||||||
0.2 | x |
x | x | x | x | x | x | x |
x | x | x |
x | x | x | x | x | x |
x |
x |
El perfil d'ingrés del futur Mestre en Educació Infantil podria resumir-se en un model ideal d'alumnat que tinga inquietud pels temes educatius, que siga crític amb les situacions de l'entorn, que tinga capacitat d'anàlisi dels contextos educatius i que siga capaç d'iniciar-se en la creació de propostes educatives eficaces.
CURSOS |
OFERTA DE PLACES |
NOTES DE TALL PER QUOTA |
||||||
GENERAL |
MAJORS 25 |
MAJORS 40 |
MAJORS 45 |
TITULATS |
ESPORTISTES |
MINUSV. |
||
2010-11 |
360 |
9,123 |
8,080 |
--- |
7,975 |
7,120 |
8,267 |
9,075 |
2011-12 |
360 |
8,000 |
7,943 |
--- |
5,000 |
7,360 |
5,000 |
5,000 |
2012-13 |
360 |
7,792 |
7,260 |
--- |
5,000 |
7,460 |
5,000 |
--- |
2013-14 |
360 |
7,250 |
6,315 |
--- |
5,000 |
7,420 |
--- |
5,000 |
2014-15 |
360 |
7,250 |
6,235 |
--- |
--- |
7,020 |
5,000 |
5,000 |
2015-16 |
360 |
7,309 |
5,380 |
--- |
5,700 |
7,160 |
5,630 |
--- |
2016-17 |
360 |
7,500 |
5,120 |
--- |
--- |
6,950 |
5,000 |
5,000 |
Professions per a les quals capacita:
D'acord amb l'establit en l'Ordre ECI/3854/2007, de 27 de desembre, la titulació habilita per a l'exercici de la professió de Mestre en Educació Infantil.
Cas de professions regulades:
L'exercici de la professió de mestre està regulat per la Llei Orgànica 2/2006 de 3 de maig. Atesa la regulació a la qual està sotmesa la professió de mestre d'educació infantil, s'han tingut presents les indicacions que recull l'Ordre ECI/3854/2007, de 27 de desembre.
Curs d'inici de la titulació: 2010.
Es farà una implantació progressiva de la titulació.
Calendari d'extinció (mestre) / implantació (grau)
|
2009-10 |
2010-11 |
2011-12 |
2012-13 |
2013-14 |
MESTRE |
Docència completa |
Només docència 2n i 3r |
Només docència 3r |
Només dret exàmens |
Només dret exàmens |
GRAU |
|
Ofereix 1r |
Ofereix 1r i 2n |
Ofereix 1r, 2n i 3r |
Docència completa |
La taula de reconeixement de crèdits entre els estudis de Grau en Educació Infantil existents i la modificació del pla d'estudis incloent Mencions es fa prenent com a referència els continguts, competències i habilitats que s'han desenvolupat en el pla d'estudis cursat i els que estan prevists en la modificació del pla d'estudis que inclou Mencions.
En la següent taula de reconeixement es relacionen les assignatures amb els crèdits de cadascuna d'elles en l'actual pla d'estudis i la seua equivalència, quan així corresponga, en la modificació del pla d'estudis incloent Mencions.
Codi |
Assignatura pla estudis grau actual |
Crèdits | Equivalència assignatura inclosa en la modificació del pla d'estudis incloent mencions | Crèdits |
17804 |
Formació instrumental i formació vocal |
6 |
Educació vocal i auditiva |
6 |
17010 |
Desenvolupament didàctic de la música en educació infantil |
6 |
Educació rítmica i moviment |
6 |
17019 |
Psicomotricitat i expressió corporal en l'Educació Física |
6 |
Joc i esport escolar |
6 |
17018 |
Fonaments de l'Atenció Primerenca |
6 |
Discapacitat intel·lectual, trastorns de l'espectre autista i altes capacitats |
6 |
17805 |
Metodologies, recursos i suports a les necessitats educatives especials |
6 |
Discapacitats sensorials i motrius: Desenvolupament, comunicació i intervenció |
6 |
17012 |
Ús interdisciplinari de la Llengua Anglesa |
6 |
Anglès: Lecto-escriptura i metodologia de l'ensenyament basat en el text |
6 |
17105 |
Llengua catalana parell l'educació infantil |
6 |
Llengua Catalana I per a l'educació infantil |
6 |
17015 |
Taller d'Animació Lectora i Biblioteca (en català) |
6 |
Literatura Catalana Infantil |
6 |
17016 |
Taller d'Expressió Oral i Lectoescriptura (en català) |
6 |
Taller de creació verbal en catalàInfantil |
6 |
17013 |
Literatura Popular Castellana |
6 |
Literatura castellana infantil y juvenil y animación a la lectura |
6 |
17014 |
Tècniques de Comunicació Oral i Escrita |
6 |
Dramatització i teatre en l'aula (castellà) |
6 |
17021 |
Taller de matemàtiques en Educació Infantil |
6 |
Taller de matemàtiques |
6 |
EQUIVALÈNCIES ENTRE EL GRAU DE MAESTRO EN EDUCACIÓ INFANTIL I LA DIPLOMATURA DE MAESTRO, ESPECIALITAT EDUCACIÓ INFANTIL |
||||||
CURS |
GRAU D'INFANTIL. |
TIPOLOGIA |
ECTS |
MESTRE ESPECIALITAT INFANTIL |
TIPOLOGIA |
CRÉD |
1º |
PSICOLOGIA EVOLUTIVA DE 0 A 3 ANYS |
BÀSICA |
6 |
PSICOLOGIA DE L'EDUCACIÓ I DEL DESENVOLUPAMENT EN L'EDAT ESCOLAR |
TRONCAL |
9 |
PSICOLOGIA DE L'EDUCACIÓ |
BÀSICA |
6 |
|
|
|
|
ORGANITZACIÓ DE L'AULA D'EDUCACIÓ INFANTIL (0-3,3-6) |
BÀSICA |
6 |
PEDAGOGIA DE 0 A 6 ANYS |
OBLIGATÒRIA |
4.5 |
|
DIDÀCTICA DE LA LLENGUA CASTELLANA I LITERATURA EN EDUCACIÓ INFANTIL |
OBLIGATÒRIA |
6 |
|
|
|
|
LLENGUA CATALANA PER A l'EDUCACIÓ INFANTIL |
OBLIGATÒRIA |
6 |
LLENGUA CATALANA |
OBLIGATÒRIA |
6 |
|
SOCIOLOGIA DE L'EDUCACIÓ |
BÀSICA |
6 |
SOCIOLOGIA DE L'EDUCACIÓ |
TRONCAL |
4.5 |
|
DISSENY DELS PROCESSOS EDUCATIUS EN L'EDUCACIÓ INFANTIL |
BÀSICA |
6 |
|
|
|
|
PSICOLOGIA EVOLUTIVA DE 3 A 6 ANYS |
BÀSICA |
6 |
PSICOLOGIA DE L'EDUCACIÓ I DEL DESENVOLUPAMENT EN L'EDAT ESCOLAR |
TRONCAL |
9 |
|
DIDÀCTICA DE L'EXPRESSIÓ MUSICAL |
OBLIGATÒRIA |
6 |
DESENVOLUPAMENT DE L'EXPRESSIÓ MUSICAL I LA SEUA DIDÀCTICA |
TRONCAL |
6 |
|
LLENGUA ESTRANGERA PER A MESTRES EN EDUACIÓN INFANTIL. FRANCÈS |
OBLIGATÒRIA (A TRIAR) |
6 |
|
|
|
|
DIDÀCTICA DE LA LLENGUA ANGLESA EN L'EDUCACIÓ INFANTIL |
||||||
2º |
DIFICULTATS D'APRENENTATGE I TRASTORNS DEL DESENVOLUPAMENT: RESPOSTES ESPECÍFIQUES EN CONTEXTOS INCLUSIUS EN L'EDUCACIÓ INFANTIL |
BÀSICA |
9 |
BASES PEDAGÒGIQUES DE L'EDUCACIÓ ESPECIAL |
TRONCAL |
4.5 |
DIFICULTATS DE L'APRENENTATGE I DEL DESENVOLUPAMENT: CARACTERÍSTIQUES EVOLUTIVES |
BÀSICA |
9 |
BASES PSICOLÒGIQUES DE L'EDUCACIÓ ESPECIAL |
TRONCAL |
4.5 |
|
DESENVOLUPAMENT CURRICULAR I AULES DIGITALS EN L'EDUCACIÓ INFANTIL |
BÀSICA |
6 |
NOVES TECNOLÓGIAS APLICADES A l'EDUCACIÓ |
TRONCAL |
4.5 |
|
APRENENTATGE DE L'ARITMÈTICA |
OBLIGATÒRIA |
6 |
DESENVOLUPAMENT DEL PENSAMENT MATEMÀTICA I LA SEUA DIDÀCTICA |
TRONCAL |
6 |
|
HABILITATS COMUNICATIVES I LECTOESCRITURA EN CASTELLÀ |
BÀSICA |
9 |
DICCIÓ REDACCIÓ I COMUNICACIÓ + DESENVOLUPAMENT D'HABILITATS LINGÜÍSTIQUES I LA SEUA DIDÀCTICA (CASTELLÀ)
|
OBLIGATÒRIA + TRONCAL |
4.5 + 6 |
|
HABILITATS COMUNICATIVES I LECTOESCRITURA EN CATALÀ |
BÀSICA |
9 |
DESENVOLUPAMENT D'HABILITATS LINGÜÍSTIQUES I LA SEUA DIDÀCTICA (VALENCIÀ) + ESCOLA I LLENGUA Al PAIS VALENCIÀ |
OBLIGATÒRIA + OPTATIVA |
6 + 4.5 |
|
DIDÀCTICA DEL CONEIXEMENT DEL MITJÀ SOCIAL I CULTURAL |
OBLIGATÒRIA |
6 |
CONEIXEMENT DEL MITJÀ NATURAL SOCIAL I CULTURAL + INICIACIÓ INFANTIL A l'ENTORN SOCIAL |
TRONCAL + OBLIGATÒRIA |
6 + 4.5 |
|
DIDÀCTICA DEL CONEIXEMENT DEL MITJÀ NATURAL |
OBLIGATÒRIA |
6 |
CONEIXEMENT DEL MITJÀ NATURAL SOCIAL I CULTURAL + FONAMENTS DE BIOLOGIA |
TRONCAL + OBLIGATÒRIA |
6 + 4.5 |
|
3º |
TEORIA I HISTÒRIA DE L'EDUCACIÓ INFANTIL |
BÀSICA |
6 |
TEORIES I INSTITUCIONS CONTEMPORÀNIES D'EDUCACIÓ |
TRONCAL |
4.5 |
OBSERVACIÓ AVALUACIÓ I INNOVACIÓ EDUCATIVA |
BÀSICA |
6 |
|
|
|
|
EDUCACIÓ PER Al DESENVOLUPAMENT PERSONAL, SOCIAL I MEDIAMBIENTAL |
BÀSICA |
6 |
DIETÈTICA I NUTRICIÓ + EDUCACIÓ PER A la SALUT
|
OBLIGATÒRIA + OPTATIVA |
4.5 + 4.5 |
|
DIDÀCTICA DE L'EXPRESSIÓ CORPORAL |
OBLIGATÒRIA |
6 |
DESENVOLUPAMENT PSICOMOTOR |
TRONCAL |
6 |
|
APRENENTATGE DE LA GEOMETRIA |
OBLIGATÒRIA |
6 |
|
|
|
|
PRACTICUM 1 |
PRÀCTIQUES EXTERNES |
18 |
PRACTICUM |
PRÀCTIQUES |
|
|
4º |
INNOVACIONS EN ELS PROJECTES EDUCATIUS DE L'EDUCACIÓ INFANTIL |
BÀSICA |
6 |
ORGANITZACIÓ DEL CENTRE ESCOLAR |
|
|
DIDÀCTICA DE L'EXPRESSIÓ PLÀSTICA |
OBLIGATÒRIA |
6 |
DESENVOLUPAMENT DE L'EXPRESSIÓ PLÀSTICA I LA SEUA DIDÀCTICA |
|
|
|
PRACTICUM 2 |
PRÀCTIQUES EXTERNES |
18 |
PRACTICUM |
|
|
|
PRATICUM 3 |
PRÀCTIQUES EXTERNES |
12 |
|
|
|
|
TREBALLE FI DE GRAU |
|
6 |
|
|
|
|
OPTATIUS24 ECTS |
DESENVOLUPAMENT DIDÀCTIC DE LA MÚSICA EN EDUCACIÓ INFANTIL |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
DIDÀCTICA DE LA LLENGUA FRANCESA |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
ÚS INTERDISCIPLINARI DE LA LLENGUA ANGLESA |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
LITERATURA POPULAR CASTELLANA |
OPTATIVA |
6 |
LITERATURA INFANTIL (CASTELLÀ) |
TRONCAL |
4.5 |
|
TÈCNIQUES DE COMUNICACIÓ ORAL ESCRITA |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
TALLER D'ANIMACIÓ LECTORA I BIBLIOTECA (EN CATALÀ) |
OPTATIVA |
6 |
LITERATURA INFANTIL (VALENCIÀ) |
TRONCAL |
4.5 |
|
TALLER D'EXPRESSIÓ ORAL I LECTOESCRITURA (EN CATALÀ) |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
EDUCACIÓ CIENTÍFICA PER A MESTRES |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
FONAMENTS D'ATENCIÓ PRIMERENCA |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
PSICOMOTRICITAT I EXPRESSIÓ CORPORAL EN L'EDUCACIÓ FÍSICA |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
TALLER D'EXPRESSIÓ PLÀSTICA |
OPTATIVA |
6 |
DRAMATIZACIÓN I TITELLES + EXPRESSIÓ PLÀSTICA |
OBLIGATÒRIA + OBLIGATÒRIA |
4.5 + 6 |
|
TALLER DE MATEMÀTIQUES EN EDUCACIÓ INFANTIL |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
ACTIVITAT FÍSICA EN EL MITJÀ NATURAL |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
LLENGUA FRANCESA I LA SEUA DIDÀCTICA |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
INTEGRACIÓ DE LES HABILITATS COMUNICATIVES (INTEGRATING SKILLS) |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
FORMACIÓ INSTRUMENTAL I FORMACIÓ VOCAL |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
EDUCAR EN IGUALTAT DE GÈNERE |
|
6 |
|
|
|
|
METODOLOGIES, RECURSOS I SUPORTS A les NECESSITATS EDUCATIVES ESPECIALS |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
PEDAGOGIA I DIDÀCTICA DE LA RELIGIÓ EN L'ESCOLA |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
RELIGIÓ CULTURA I VALORS |
OPTATIVA |
6 |
FONAMENTS DE MORAL CATÒLICA |
OPTATIVA |
4.5 |
CURS |
GRAU DE INFANTIL |
TIPOLOGIA |
ECTS |
MESTRE LLENGUA ESTRANGERA |
TIPOLOGIA |
CRÈD |
1º |
PSICOLOGIA EVOLUTIVA DE 0 A 3 ANYS |
BÀSICA |
6 |
PSICOLOGIA DE L'EDUCACIÓ I DEL DESENVOLUPAMENT EN L'EDAT ESCOLAR |
TRONCAL |
9 |
PSICOLOGIA DE L'EDUCACIÓ |
BÀSICA |
6 |
|
|
|
|
ORGANITZACIÓ DE L'AULA D'EDUCACIÓ INFANTIL (0-3,3-6) |
BÀSICA |
6 |
|
|
|
|
DIDÀCTICA DE LA LLENGUA CASTELLANA I LITERATURA EN EDUCACIÓ INFANTIL |
OBLIGATÒRIA |
6 |
LLENGUA I LITERATURA I LA SEUA DIDÀCTICA CASTELLANA |
TRONCAL |
4.5 |
|
LLENGUA CATALANA PER A L'EDUCACIÓ INFANTIL |
OBLIGATÒRIA |
6 |
LLENGUA CATALANA |
OBLIGATÒRIA |
6 |
|
SOCIOLOGIA DE L'EDUCACIÓ |
BÀSICA |
6 |
SOCIOLOGIA DE L'EDUCACIÓ |
TRONCAL |
4.5 |
|
DISSENY DELS PROCESSOS EDUCATIUS EN L'EDUCACIÓ INFANTIL |
BÀSICA |
6 |
DIDÀCTICA GENERAL |
TRONCAL |
9 |
|
PSICOLOGIA EVOLUTIVA DE 3 A 6 AÑOS |
BÀSICA |
6 |
PSICOLOGIA DE L'EDUCACIÓ I DEL DESENVOLUPAMENT EN L'EDAT ESCOLAR |
TRONCAL |
9 |
|
DIDÀCTICA DE L'EXPRESSIÓ MUSICAL |
OBLIGATÒRIA |
6 |
|
|
|
|
LLENGUA ESTRANGERA PER A MESTRES EN EDUACIÓ INFANTIL. FRANCÈS |
OBLIGATÒRIA (A TRIAR) |
6 |
IDIOMA ESTRANGER I LA SEUA DIDÀCTICA ANGLÈS
|
TRONCAL |
4.5 |
|
DIDÀCTICA DE LA LLENGUA ANGLESA EN L'EDUCACIÓ INFANTIL |
IDIOMA ESTRANGER I LA SEUA DIDÀCTICA FRANCÈS |
|||||
2º |
DIFICULTATS D'APRENENTATGE I TRASTORNS DEL DESENVOLUPAMENT: RESPOSTES ESPECÍFIQUES EN CONTEXTOS INCLUSIUS EN L'EDUCACIÓ INFANTIL |
BÀSICA |
9 |
BASES PEDAGÒGIQUES DE L'EDUCACIÓ ESPECIAL |
TRONCAL |
4.5 |
DIFICULTATS D'APRENENTATGE I TRASTORNS DEL DESENVOLUPAMENT: CARACTERÍSTIQUES EVOLUTIVES |
BÀSICA |
9 |
BASES PSICOLÓGICAS DE LA EDUCACIÓN ESPECIAL |
TRONCAL |
4.5 |
|
DESENVOLUPAMENT CURRICULAR I AULES DIGITALS EN L'EDUCACIÓ INFANTIL |
BÀSICA |
6 |
NOVES TECNOLÒGIES APLICADES A L'EDUCACIÓ |
TRONCAL |
4.5 |
|
APRENENTATGE DE L'ARITMÈTICA |
OBLIGATÒRIA |
6 |
|
|
|
|
HABILITATS COMUNICATIVES I LECTOESCRIPTURA EN CASTELLÀ |
BÀSICA |
9 |
|
|
|
|
HABILITATS COMUNICATIVES I LECTOESCRIPTURA EN CATALÀ |
BÀSICA |
9 |
|
|
|
|
DIDÀCTICA DEL CONEIXEMENT DEL MEDI SOCIAL I CULTURAL |
OBLIGATÒRIA |
6 |
|
|
|
|
DIDÀCTICA DEL CONEIXEMENT DEL MEDI NATURAL |
OBLIGATÒRIA |
6 |
|
|
|
|
3º |
TEORIA I HISTÒRIA DE L'EDUCACIÓ INFANTIL |
BÀSICA |
6 |
TEORIES I INSTITUCIONS CONTEMPORÀNIES D'EDUCACIÓ |
TRONCAL |
4.5 |
OBSERVACIÓ EVALUACIÓ E INNOVACIÓ EDUCATIVA |
BÀSICA |
6 |
|
|
|
|
EDUCACIÓ PER A EL DESENVOLUPAMENT PERSONAL, SOCIAL I MEDIOAMBIENTAL |
BÀSICA |
6 |
|
|
|
|
DIDÀCTICA DE LA EXPRESSIÓ CORPORAL |
OBLIGATÒRIA |
6 |
|
|
|
|
APRENENTATGE DE LA GEOMETRIA |
OBLIGATÒRIA |
6 |
|
|
|
|
PRACTICUM 1 |
PRÀCTIQUES EXTERNES |
18 |
|
|
|
|
4º |
INNOVACIONS EN ELS PROJECTES EDUCATIUS DE L'EDUCACIÓ INFANTIL |
BÀSICA |
6 |
ORGANIZACIÓN DEL CENTRO ESCOLAR |
TRONCAL |
4.5 |
DIDÀCTICA DE LA EXPRESSIÓ PLÀSTICA |
OBLIGATÒRIA |
6 |
|
|
|
|
PRACTICUM 2 |
PRÀCTIQUES EXTERNES |
18 |
|
|
|
|
PRATICUM 3 |
PRÀCTIQUES EXTERNES |
12 |
|
|
|
|
TREBALL FI DE GRAU |
|
6 |
|
|
|
|
OPTATIUS 24 ECTS |
DESENVOLUPAMENT DIDÀCTIC DE LA MÚSICA EN EDUCACIÓ INFANTIL |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
DIDÀCTICA DE LA LLENGUA FRANCESA |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
ÚS INTERDISCIPLINARI DE LA LLENGUA ANGLESA |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
LITERATURA POPULAR CASTELLANA |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
TÈCNIQUES DE COMUNICACIÓ ORAL ESCRITA |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
TALLER D'ANIMACIÓ LECTORA I BIBLIOTECA (EN CATALÀ) |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
TALLER D'EXPRESSIÓ ORAL I LECTOESCRIPTURA (EN CATALÀ) |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
EDUCACIÓ CIENTÍFICA PER A MESTRES |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
FONAMENTS D'ATENCIÓ PRIMERENCA |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
PSICOMOTRICIDAD I EXPRESSIÓ CORPORAL EN L'EDUCACIÓ FÍSICA |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
TALLER D'EXPRESSIÓ PLÀSTICA |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
TALLER DE MATEMÀTIQUES EN EDUCACIÓ INFANTIL |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
ACTIVITAT FÍSICA EN EL MEDI NATURAL |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
LLENGUA FRANCESA I LA SEUA DIDÀCTICA |
OPTATIVA |
6 |
IDIOMA ESTRANGER I LA SEUA DIDÀCTICA I (FRANCÈS) |
TRONCAL/OPT |
9 |
|
INTEGRACIÓ DE LES HABILITATS COMUNICATIVES (INTEGRATING SKILLS) |
OPTATIVA |
6 |
IDIOMA ESTRANGER I LA SEUA DIDÀCTICA I (ANGLÈS) |
TRONCAL/OPT |
9 |
|
FORMACIÓ INSTRUMENTAL I FORMACIÓ VOCAL |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
EDUCAR EN IGUALTAT DE GÈNERE |
|
6 |
|
|
|
|
METODOLOGIES, RECURSOS I SUPORTS A LES NECESSITATS EDUCATIVES ESPECIALS |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
PEDAGOGIA I DIDÀCTICA DE LA RELIGIÓ EN L'ESCOLA |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
RELIGIÓ CULTURA I VALORS |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
CURS |
GRAU D'INFANTIL |
TIPOLOGIA |
ECTS |
MESTRE ESPECIALITAT FÍSICA |
TIPOLOGIA |
CRÈD |
1er |
PSICOLOGIA EVOLUTIVA DE 0 A 3 ANYS |
BÀSICA |
6 |
PSICOLOGIA DE L'EDUCACIÓ I DEL DESENVOLUPAMENT EN L'EDAT ESCOLAR |
TRONCAL |
9 |
PSICOLOGIA DE L'EDUCACIÓ |
BÀSICA |
6 |
|
|
|
|
ORGANITZACIÓ DE L'AULA D'EDUCACIÓ INFANTIL (0-3,3-6) |
BÀSICA |
6 |
|
|
|
|
DIDÀCTICA DE LA LLENGUA CASTELLANA I LITERATURA EN EDUCACIÓ INFANTIL |
OBLIGATÒRIA |
6 |
LLENGUA I LITERATURA I LA SEUA DIDÀCTICA CASTELLANA |
TRONCAL |
6 |
|
LLENGUA CATALANA PER A L'EDUCACIÓ INFANTIL |
OBLIGATÒRIA |
6 |
LLENGUA CATALANA |
OBLIGATÒRIA |
6 |
|
SOCIOLOGIA DE L'EDUCACIÓ |
BÀSICA |
6 |
SOCIOLOGIA DE L'EDUCACIÓ |
TRONCAL |
4.5 |
|
DISSENY DELS PROCESSOS EDUCATIUS EN L'EDUCACIÓ INFANTIL |
BÀSICA |
6 |
DIDÀCTICA GENERAL |
TRONCAL |
9 |
|
PSICOLOGIA EVOLUTIVA DE 3 A 6 AÑOS |
BÀSICA |
6 |
PSICOLOGIA DE L'EDUCACIÓ I DEL DESENVOLUPAMENT EN L'EDAT ESCOLAR |
TRONCAL |
9 |
|
DIDÀCTICA DE L'EXPRESSIÓ MUSICAL |
OBLIGATÒRIA |
6 |
|
|
|
|
LLENGUA ESTRANGERA PER A MESTRES EN EDUACIÓ INFANTIL. FRANCÈS |
OBLIGATÒRIA (A TRIAR) |
6 |
IDIOMA EXTRANJERO Y SU DIDÁCTICA INGLÉS
|
TRONCAL |
4.5 |
|
DIDÀCTICA DE LA LLENGUA ANGLESA EN L'EDUCACIÓ INFANTIL |
IDIOMA EXTRANJERO Y SU DIDÁCTICA FRANCÉS |
|||||
2n |
DIFICULTATS D'APRENENTATGE I TRASTORNS DEL DESENVOLUPAMENT: RESPOSTES ESPECÍFIQUES EN CONTEXTOS INCLUSIUS EN L'EDUCACIÓ INFANTIL |
BÀSICA |
9 |
BASES PEDAGÒGIQUES DE L'EDUCACIÓ ESPECIAL |
TRONCAL |
4.5 |
DIFICULTATS DE L'APRENENTATGE I DEL DESENVOLUPAMENT: CARACTERÍSTIQUES EVOLUTIVES |
BÀSICA |
9 |
BASES PSICOLÒGIQUES DE L'EDUCACIÓ ESPECIAL |
TRONCAL |
4.5 |
|
DESENVOLUPAMENT CURRICULAR I AULES DIGITALS EN L'EDUCACIÓ INFANTIL |
BÀSICA |
6 |
NOVES TECNOLÒGIQUES APLICADES A L'EDUCACIÓ |
TRONCAL |
4.5 |
|
APRENDIZATGE DE L'ARITMÈTICA |
OBLIGATÒRIA |
6 |
|
|
|
|
HABILITATS COMUNICATIVES I LECTOESCRIPTURA EN CASTELLÀ |
BÀSICA |
9 |
|
|
|
|
HABILITATS COMUNICATIVES I LECTOESCRIPTURA EN CATALÀ |
BÀSICA |
9 |
|
|
|
|
DIDÀCTICA DEL CONEIXEMENT DEL MEDI SOCIAL I CULTURAL |
OBLIGATÒRIA |
6 |
|
|
|
|
DIDÀCTICA DEL CONEIXEMENT DEL MEDI NATURAL |
OBLIGATÒRIA |
6 |
|
|
|
|
3r |
TEORIA I HISTÒRIA DE L'EDUCACIÓ INFANTIL |
BÀSICA |
6 |
TEORIES I INSTITUCIONS CONTEMPORÀNIES D'EDUCACIÓ |
TRONCAL |
4.5 |
OBSERVACIÓ EVALUACIÓ I INNOVACIÓ EDUCATIVA |
BÀSICA |
6 |
|
|
|
|
EDUCACIÓ PER AL DESENVOLUPAMENT PERSONAL, SOCIAL I MEDIOAMBIENTAL |
BÀSICA |
6 |
|
|
|
|
DIDÀCTICA DE L'EXPRESSIÓ CORPORAL |
OBLIGATÒRIA |
6 |
|
|
|
|
APRENENTATGE DE LA GEOMETRIA |
OBLIGATÒRIA |
6 |
|
|
|
|
PRACTICUM 1 |
PRÀCTIQUES EXTERNES |
18 |
|
|
|
|
4t |
INNOVACIONS EN ELS PROJECTES EDUCATIUS DE L'EDUCACIÓ INFANTIL |
BÀSICA |
6 |
ORGANITZACIÓ DEL CENTRE ESCOLAR |
TRONCAL |
4.5 |
DIDÀCTICA DE L'EXPRESSIÓ PLÀSTICA |
OBLIGATÒRIA |
6 |
|
|
|
|
PRACTICUM 2 |
PRÀCTIQUES EXTERNES |
18 |
|
|
|
|
PRATICUM 3 |
PRÀCTIQUES EXTERNES |
12 |
|
|
|
|
TREBALL FI DE GRAU |
|
6 |
|
|
|
|
OPTATIUS 24 ECTS |
DESENVOLUPAMENT DIDÀCTIC DE LA MÚSICA EN EDUCACIÓ INFANTIL |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
DIDÀCTIC DE LA LLENGUA FRANCESA |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
ÚS INTERDISCIPLINARI DE LA LLENGUA ANGLESA |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
LITERATURA POPULAR CASTELLANA |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
TÈCNIQUES DE COMUNICACIÓ ORAL ESCRITA |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
TALLER D'ANIMACIÓ LECTORA I BIBLIOTECA (EN CATALÀ) |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
TALLER D'EXPRESSIÓ ORAL I LECTOESCRIPTURA (EN CATALÀ) |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
EDUCACIÓ CIENTÍFICA PER A MESTRES |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
FONAMENTS D'ATENCIÓ PRIMERENCA |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
PSICOMOTRICITAT I EXPRESSIÓ CORPORAL EN L'EDUCACIÓ FÍSICA |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
TALLER D'EXPRESSIÓ PLÀSTICA |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
TALLER DE MATEMÀTIQUES EN EDUCACIÓ INFANTIL |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
ACTIVITAT FÍSICA EN EL MEDI NATURAL |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
LLENGUA FRANCESA I LA SEUA DIDÀCTICA |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
INTEGRACIÓ DE LES HABILITATS COMUNICATIVES (INTEGRATING SKILLS) |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
FORMACIÓ INSTRUMENTAL I FORMACIÓ VOCAL |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
EDUCAR EN IGUALTAT DE GÈNERE |
|
6 |
|
|
|
|
METODOLOGIES, RECURSOS I SUPORTS A LES NECESSITATS EDUCATIVES ESPECIALS |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
PEDAGOGIA I DIDÀCTICA DE LA RELIGIÓ EN L'ESCOLA |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
RELIGIÓ CULTURA I VALORS |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
CURS |
GRAU D'INFANTIL |
TIPOLOGIA |
ECTS |
MESTRE ESPECIALITAT MUSICAL |
TIPOLOGIA |
CRÈD |
1er |
PSICOLOGIA EVOLUTIVA DE 0 A 3 AÑOS |
BÀSICA |
6 |
PSICOLOGIA DE L'EDUCACIÓ I DEL DESENVOLUPAMENT EN LA EDAT ESCOLAR |
TRONCAL |
9 |
PSICOLOGIA DE L'EDUCACIÓ |
BÀSICA |
6 |
|
|
|
|
ORGANIZATCIÓ DE L'AULA D'EDUCACIÓ INFANTIL (0-3,3-6) |
BÀSICA |
6 |
|
|
|
|
DIDÀCTICA DE LA LLENGUA CASTELLANA I LITERATURA EN EDUCACIÓ INFANTIL |
OBLIGATÒRIA |
6 |
LLENGUA I LITERATURA I LA SEUA DIDÀCTICA CASTELLANA |
TRONCAL |
6 |
|
LLENGUA CATALANA PER A L'EDUCACIÓ INFANTIL |
OBLIGATÒRIA |
6 |
LLENGUA CATALANA |
OBLIGATÒRIA |
6 |
|
SOCIOLOGIA DE L'EDUCACIÓ |
BÀSICA |
6 |
SOCIOLOGIA DE L'EDUCACIÓ |
TRONCAL |
4.5 |
|
DISSENY DELS PROCESSOS EDUCATIUS EN LA EDUCACIÓ INFANTIL |
BÀSICA |
6 |
DIDÀCTICA GENERAL |
TRONCAL |
9 |
|
PSICOLOGIA EVOLUTIVA DE 3 A 6 ANYS |
BÀSICA |
6 |
PSICOLOGIA DE L'EDUCACIÓ I DEL DESENVOLUPAMENT EN LA EDAT ESCOLAR |
TRONCAL |
9 |
|
DIDÀCTICA DE L'EXPRESSIÓ MUSICAL |
OBLIGATÒRIA |
6 |
|
|
|
|
LLENGUA ESTRANGERA PER A MESTRES EN EDUACIÓ INFANTIL. FRANCÈS |
OBLIGATÒRIA (A TRIAR) |
6 |
IDIOMA ESTRANGER I LA SEUA DIDÀCTICA ANGLÈS
|
TRONCAL |
4.5 |
|
DIDÀCTICA DE LA LLENGUA ANGLESA EN L'EDUCACIÓ INFANTIL |
IDIOMA ESTRANGER I LA SEUA DIDÀCTICA FRANCÈS |
|||||
2n |
DIFICULTATS D'APRENENTATGE I TRASTORNS DEL DESENVOLUPAMENT: RESPOSTES ESPECÍFIQUES EN CONTEXTOS INCLUSIUS EN L'EDUCACIÓ INFANTIL |
BÀSICA |
9 |
BASES PEDAGÒGIQUES DE L'EDUCACIÓ ESPECIAL |
TRONCAL |
4.5 |
DIFICULTATS DE L'APRENENTATGE I DEL DESENVOLUPAMENT: CARACTERÍSTIQUES EVOLUTIVES |
BÀSICA |
9 |
BASES PSICOLÓGICAS DE LA EDUCACIÓN ESPECIAL |
TRONCAL |
4.5 |
|
DESENVOLUPAMENT CURRICULAR I AULES DIGITALS EN L'EDUCACIÓ INFANTIL |
BÀSICA |
6 |
NOVES TECNOLÒGIES APLICADES A L'EDUCACIÓ |
TRONCAL |
4.5 |
|
APRENENTATGE DE L'ARITMÈTICA |
OBLIGATÒRIA |
6 |
|
|
|
|
HABILITATS COMUNICATIVES I LECTOESCRIPTURA EN CASTELLÀ |
BÀSICA |
9 |
|
|
|
|
HABILITATS COMUNICATIVES I LECTOESCRIPTURA EN CATALÀ |
BÀSICA |
9 |
|
|
|
|
DIDÀCTICA DEL CONEIXEMENT DEL MEDI SOCIAL I CULTURAL |
OBLIGATÒRIA |
6 |
|
|
|
|
DIDÀCTICA DEL CONEIXEMENT DEL MITJÀ NATURAL |
OBLIGATÒRIA |
6 |
|
|
|
|
3r |
TEORIA I HISTÒRIA DE L'EDUCACIÓ INFANTIL |
BÀSICA |
6 |
TEORIES I INSTITUCIONS CONTEMPORÀNIES D'EDUCACIÓ |
TRONCAL |
4.5 |
OBSERVACIÓ EVALUACIÓ I INNOVACIÓ EDUCATIVA |
BÀSICA |
6 |
|
|
|
|
EDUCACIÓ PER AL DESENVOLUPAMENT PERSONAL, SOCIAL I MEDIOAMBIENTAL |
BÀSICA |
6 |
|
|
|
|
DIDÀCTICA DE L'EXPRESSIÓ CORPORAL |
OBLIGATÒRIA |
6 |
|
|
|
|
APRENENTATGE DE LA GEOMETRIA |
OBLIGATÒRIA |
6 |
|
|
|
|
PRACTICUM 1 |
PRÀCTIQUES EXTERNES |
18 |
|
|
|
|
4t |
INNOVACIONS EN ELS PROJECTES EDUCATIUS DE L'EDUCACIÓ INFANTIL |
BÀSICA |
6 |
ORGANITZACIÓ DEL CENTRE ESCOLAR |
TRONCAL |
4.5 |
DIDÀCTICA DE L'EXPRESSIÓ PLÀSTICA |
OBLIGATÒRIA |
6 |
|
|
|
|
PRACTICUM 2 |
PRÀCTIQUES EXTERNES |
18 |
|
|
|
|
PRATICUM 3 |
PRÀCTIQUES EXTERNES |
12 |
|
|
|
|
TREBALL FI DE GRAU |
|
6 |
|
|
|
|
OPTATIUS 24 ECTS |
DESENVOLUPAMENT DIDÀCTIC DE LA MÚSICA EN EDUCACIÓ INFANTIL |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
DIDÀCTICA DE LA LLENGUA FRANCESA |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
ÚS INTERDISCIPLINARI DE LA LLENGUA ANGLESA |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
LITERATURA POPULAR CASTELLANA |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
TÈCNIQUES DE COMUNICACIÓ ORAL ESCRITA |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
TALLER D'ANIMACIÓ LECTORA I BIBLIOTECA (EN CATALÀ) |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
TALLER D'EXPRESSIÓ ORAL I LECTOESCRIPTURA (EN CATALÀ) |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
EDUCACIÓ CIENTÍFICA PER A MESTRES |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
FONAMENTS D'ATENCIÓ PRIMERENCA |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
PSICOMOTRICITAT I EXPRESSIÓ CORPORAL EN LA EDUCACIÓ FÍSICA |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
TALLER D'EXPRESSIÓ PLÀSTICA |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
TALLER DE MATEMÀTIQUES EN EDUCACIÓ INFANTIL |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
ACTIVITAT FÍSICA EN EL MEDI NATURAL |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
LLENGUA FRANCESA I LA SEUA DIDÀCTICA |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
INTEGRACIÓ DE LES HABILITATS COMUNICATIVES (INTEGRATING SKILLS) |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
FORMACIÓ INSTRUMENTAL I FORMACIÓ VOCAL |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
EDUCAR EN IGUALTAT DE GÈNERE |
|
6 |
|
|
|
|
METODOLOGIES, RECURSOS I SUPORT A LES NECESSITATS EDUCATIVES ESPECIALS |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
PEDAGOGIA I DIDÀCTICA DE LA RELIGIÓ EN L'ESCOLA |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
RELIGIÓ CULTURA I VALORS |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
CURS |
GRAU D'INFANTIL |
TIPOLOGIA |
ECTS |
MESTRE ESPECIALITAT PRIMARIA |
TIPOLOGIA |
CRÈD |
1r |
PSICOLOGIA EVOLUTIVA DE 0 A 3 AÑOS |
BÀSICA |
6 |
PSICOLOGIA DE L'EDUCACIÓ I DEL DESENVOLUPAMENT EN LA EDAT ESCOLAR |
TRONCAL |
9 |
PSICOLOGIA DE L'EDUCACIÓ |
BÀSICA |
6 |
|
|
|
|
ORGANITZACIÓ DE L'AULA D'EDUCACIÓ INFANTIL (0-3,3-6) |
BÀSICA |
6 |
|
|
|
|
DIDÀCTICA DE LA LLENGUA CASTELLANA I LITERATURA EN EDUCACIÓ INFANTIL |
OBLIGATÒRIA |
6 |
|
|
|
|
LLENGUA CATALANA PER A L'EDUCACIÓ INFANTIL |
OBLIGATÒRIA |
6 |
LLENGUA CATALANA |
OBLIGATÒRIA |
4.5 |
|
SOCIOLOGIA DE L'EDUCACIÓ |
BÀSICA |
6 |
SOCIOLOGIA DE L'EDUCACIÓ |
TRONCAL |
4.5 |
|
DISSENY DELS PROCESSOS EDUCATIUS EN L'EDUCACIÓ INFANTIL |
BÀSICA |
6 |
DIDÀCTICA GENERAL |
TRONCAL |
9 |
|
PSICOLOGIA EVOLUTIVA DE 3 A 6 ANYS |
BÀSICA |
6 |
PSICOLOGIA DE L'EDUCACIÓ I DEL DESENVOLUPAMENT EN L'EDAT ESCOLAR |
TRONCAL |
9 |
|
DIDÀCTICA DE L'EXPRESSIÓ MUSICAL |
OBLIGATÒRIA |
6 |
|
|
|
|
LLENGUA ESTRANGERA PER A MESTRES EN EDUACIÓ INFANTIL. FRANCÈS |
OBLIGATÒRIA (A TRIAR) |
6 |
|
|
|
|
DIDÀCTICA DE LA LLENGUA ANGLESA EN L'EDUCACIÓ INFANTIL |
||||||
2n |
DIFICULTATS D'APRENENTATGE I TRASTORNS DEL DESENVOLUPAMENT: RESPOSTES ESPECÍFIQUES EN CONTEXTOS INCLUSIUS EN L'EDUCACIÓ INFANTIL |
BÀSICA |
9 |
BASES PEDAGÒGIQUES DE L'EDUCACIÓ ESPECIAL |
TRONCAL |
4.5 |
DIFICULTATS DE L'APRENENTATGE I DEL DESENVOLUPAMENT: CARACTERÍSTIQUES EVOLUTIVES |
BÀSICA |
9 |
BASES PSICOLÒGIQUES DE L'EDUCACIÓ ESPECIAL |
TRONCAL |
4.5 |
|
DESENVOLUPAMENT CURRICULAR I AULES DIGITALS EN L'EDUCACIÓ INFANTIL |
BÀSICA |
6 |
NOVES TECNOLÒGIES APLICADES A L'EDUCACIÓ |
TRONCAL |
4.5 |
|
APRENENTATGE DE L'ARITMÈTICA |
OBLIGATÒRIA |
6 |
|
|
|
|
HABILITATS COMUNICATIVES I LECTOESCRIPTURA EN CASTELLÀ |
BÀSICA |
9 |
|
|
|
|
HABILITATS COMUNICATIVES I LECTOESCRIPTURA EN CATALÀ |
BÀSICA |
9 |
|
|
|
|
DIDÀCTICA DEL CONEIXEMENT DEL MEDI SOCIAL I CULTURAL |
OBLIGATÒRIA |
6 |
|
|
|
|
DIDÀCTICA DEL CONEIXEMENT DEL MEDI NATURAL |
OBLIGATÒRIA |
6 |
|
|
|
|
3r |
TEORIA I HISTÒRIA DE L'EDUCACIÓ INFANTIL |
BÀSICA |
6 |
TEORIES I INSTITUCIONS CONTEMPORÀNIES D'EDUCACIÓ |
TRONCAL |
4.5 |
OBSERVACIÓ EVALUACIÓ I INNOVACIÓ EDUCATIVA |
BÀSICA |
6 |
|
|
|
|
EDUCACIÓ PER AL DESENVOLUPAMENT PERSONAL, SOCIAL I MEDIOAMBIENTAL |
BÁSICA |
6 |
|
|
|
|
DIDÀCTICA DE L'EXPRESSIÓ CORPORAL |
OBLIGATÒRIA |
6 |
|
|
|
|
APRENENTATGE DE LA GEOMETRIA |
OBLIGATÒRIA |
6 |
|
|
|
|
PRÀCTIQUES 1 |
PRÀCTIQUES EXTERNES |
18 |
|
|
|
|
4t |
INNOVACIONS EN ELS PROJECTES EDUCATIUS DE L'EDUCACIÓ INFANTIL |
BÀSICA |
6 |
|
|
|
DIDÀCTICA DE L'EXPRESSIÓ PLÀSTICA |
OBLIGATÒRIA |
6 |
|
|
|
|
PRÀCTIQUES 2 |
PRÀCTIQUES EXTERNES |
18 |
|
|
|
|
PRÀCTIQUES 3 |
PRÀCTIQUES EXTERNES |
12 |
|
|
|
|
TREBALL FI DE GRAU |
|
6 |
|
|
|
|
OPTATIUS 24 ECTS |
DESENVOLUPAMENT DIDÀCTIC DE LA MÚSICA EN EDUCACIÓ INFANTIL |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
DIDÀCTICA DE LA LLENGUA FRANCESA |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
ÚS INTERDISCIPLINAR DE LA LLENGUA ANGLESA |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
LITERATURA POPULAR CASTELLANA |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
TÈCNIQUES DE COMUNICACIÓ ORAL ESCRITA |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
TALLER D'ANIMACIÓ LECTORA I BIBLIOTECA (EN CATALÀ) |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
TALLER D'EXPRESSIÓ ORAL I LECTOESCRIPTURA (EN CATALÀ) |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
EDUCACIÓ CIENTÍFICA PER A MESTRES |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
FONAMENTS D'ATENCIÓN PRIMERENCA |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
PSICOMOTRICITAT I EXPRESSIÓ CORPORAL EN L'EDUCACIÓ FÍSICA |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
TALLER D'EXPRESSIÓ PLÀSTICA |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
TALLER DE MATEMÁTICAS EN EDUCACIÓN INFANTIL |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
ACTIVITAT FÍSICA EN EL MEDI NATURAL |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
LLENGUA FRANCESA I LA SEUA DIDÀCTICA |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
INTEGRACIÓ DE LES HABILITATS COMUNICATIVES (INTEGRATING SKILLS) |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
FORMACIÓ INSTRUMENTAL I FORMACIÓ VOCAL |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
EDUCAR EN IGUALTAT DE GÈNERE |
|
6 |
|
|
|
|
METODOLOGIES, RECURSOS I SUPORTS A LES NECESSITATS EDUCATIVES ESPECIALS |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
PEDAGOGIA I DIDÀCTICA DE LA RELIGIÓ EN L'ESCOLA |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
RELIGIÓ CULTURA I VALORS |
OPTATIVA |
6 |
FONAMENTS DE TEOLOGIA CATÒLICA |
OPTATIVA |
4.5 |
Informació del Centre | Informació general per a l'alumnat |
|
|
Normativa general de la UA | + Informació titulació |
|
|