1 Plaça de tècnic superior en la Unitat de Comunicació per a col·laborar amb el grup d'investigació "Processament del llenguatge natural i sistemes d'informació", I-PAS-64/18
- Referència
- E18-508
- Durada
- 2 anys
- Tipus d'activitat
- PLACES PER A PERSONAL DE SUPORT A PROJECTES D´INVESTIGACIÓ
- Termini de sol·licitud
- Des del 8 de desembre 2018 fins al 21 de desembre 2018
- Marc
- Unitat de Comunicació
- Publicació
- BOUA 07/12/18
- Lloc
- Universitat d'Alacant
- Codi de localització
- 0028PB060
- Dotació
- 1.350 €/mes
- Requisits
- Estar en possessió o haver abonat els drets per a l'expedició del títol de llicenciatura, enginyeria, arquitectura, grau o equivalent. Estar en possessió del certificat de nivell B1 d'anglès. Estar en possessió del certificat de nivell C1 de valencià.
- Matèria
- PUBLICITAT I RELACIONS PÚBLIQUESPUBLICITAT I RELACIONS PÚBLIQUES
- Informació inscripció
-
UNIVERSITAT D'ALACANT
SERVEI DE SELECCIÓ I FORMACIÓ
- Adreça
- Edificio Rectorado y Servicios Generales
- Localitat
- San Vicente del Raspeig (Alicante)
- CP
- 03690
- Telèfon
- 965 903 939
- Fax
- 965 903 672
- Àrees
-
SOCIALS I JURÍDIQUES
- Observacions
- Col·laborar amb el grup d'investigació "Processament del llenguatge natural i sistemes d'informació" del departament de llenguatges i sistemes informàtics, en l'estudi sobre reputació i màrqueting digital de la Universitat d'Alacant, realitzant en concret les següents tasques:
- Generació de continguts d'acord a la Normalització Lingüística de la Universitat d'Alacant.
- Publicació de continguts en entorns digitals segons la legislació vigent.
- Fomentar, a través del lideratge digital, un estat d'opinió pública en la nova noció d'estat públic com són les xarxes socials.
- Creació de productes digitals (audiovisuals i multimèdia) a través de programes d'edició i fotografia per a captar l'atenció dels diferents públics objectius de la Universitat d'Alacant.
- Recollida de dades per a la realització de l'anàlisi de l'estat actual de la reputació corporativa que permeta tenir un diagnòstic real.
- Monitoratge de les xarxes socials i els mitjans de comunicació digitals tant de la Universitat d'Alacant com dels seus entorns pròxims d'opinió, influència i feedback.
- Adequació dels missatges als nous públics natius digitals.
- Generació de nous recursos tecnològics d'aplicació global a la comunicació digital de la Universitat d'Alacant, capaces de crear públics captius i generar imatge de marca.
- Aplicació en prova dels nous recursos i productes sorgits del grup d'investigació.
- Diagnòstic de resultats d'aquestes aplicacions.
- De la UA?
- Sí
- Compartir en Twitter
- Compartir en Facebook
- Compartir en Google+