...

1 Plaça de tècnic superior en la Unitat de Comunicació per a col·laborar amb el grup d'investigació "Processament del llenguatge natural i sistemes d'informació", I-PAS-64/18

Referència
E18-508
Durada
2 anys
Tipus d'activitat
PLACES PER A PERSONAL DE SUPORT A PROJECTES D´INVESTIGACIÓ
Termini de sol·licitud
Des del 8 de desembre 2018 fins al 21 de desembre 2018
Marc
Unitat de Comunicació
Publicació
BOUA 07/12/18
Lloc
Universitat d'Alacant
Codi de localització
0028PB060
Dotació
1.350 €/mes
Requisits
Estar en possessió o haver abonat els drets per a l'expedició del títol de llicenciatura, enginyeria, arquitectura, grau o equivalent. Estar en possessió del certificat de nivell B1 d'anglès. Estar en possessió del certificat de nivell C1 de valencià.
Matèria
PUBLICITAT I RELACIONS PÚBLIQUESPUBLICITAT I RELACIONS PÚBLIQUES
Informació inscripció
UNIVERSITAT D'ALACANT
SERVEI DE SELECCIÓ I FORMACIÓ
Adreça
Edificio Rectorado y Servicios Generales
Localitat
San Vicente del Raspeig (Alicante)
CP
03690
Telèfon
965 903 939
Fax
965 903 672
Àrees
SOCIALS I JURÍDIQUES
Observacions
Col·laborar amb el grup d'investigació "Processament del llenguatge natural i sistemes d'informació" del departament de llenguatges i sistemes informàtics, en l'estudi sobre reputació i màrqueting digital de la Universitat d'Alacant, realitzant en concret les següents tasques: - Generació de continguts d'acord a la Normalització Lingüística de la Universitat d'Alacant. - Publicació de continguts en entorns digitals segons la legislació vigent. - Fomentar, a través del lideratge digital, un estat d'opinió pública en la nova noció d'estat públic com són les xarxes socials. - Creació de productes digitals (audiovisuals i multimèdia) a través de programes d'edició i fotografia per a captar l'atenció dels diferents públics objectius de la Universitat d'Alacant. - Recollida de dades per a la realització de l'anàlisi de l'estat actual de la reputació corporativa que permeta tenir un diagnòstic real. - Monitoratge de les xarxes socials i els mitjans de comunicació digitals tant de la Universitat d'Alacant com dels seus entorns pròxims d'opinió, influència i feedback. - Adequació dels missatges als nous públics natius digitals. - Generació de nous recursos tecnològics d'aplicació global a la comunicació digital de la Universitat d'Alacant, capaces de crear públics captius i generar imatge de marca. - Aplicació en prova dels nous recursos i productes sorgits del grup d'investigació. - Diagnòstic de resultats d'aquestes aplicacions.
De la UA?
  • Compartir en Twitter
  • Compartir en Facebook
  • Compartir en Google+
Universitat d'Alacant